تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۴۳۸۴۲۱
شهید آیت‌الله رجبی در وصیت‌نامه خود آورده است: ای مهربان خدا! سپاس‌گزار درگاه تو هستم که حقیقت خویش را یافتم و به تو پناه بردم و راه شهادت را انتخاب کردم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید آیت‌الله رجبی:
بسم الله الرحمن الرحیم
  درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب، امام بزرگوارم و سلام به خانواده‌های شهدای اسلام.
من در این شرایط از زمان راه رسیدن به هدف خود را انتخاب کرده‌ام، در این شرایط که دشمنان اسلام و خدا و انسانیت در روی زمین فساد می‌کنند و حق را ناحق، خیر را به شر، عدل را به ظلم، عدالت را به سمت ضلالت و جهالت، عهد و امانت را به خیانت و غارت، جوانمردی و آزادگی را به بردگی و اسارت، عشق و ایمان را به سمت امیال حیوانی منحرف کرده‌اند و برای حفاظت و نگهداری از اهداف فاسدشان مردان خدا را کشته و خانه‌هایشان را غارت کردند و به حیثیت و ناموسشان تجاوز کرده‌اند آیا می‌توان ساکت بود و نظاره کرد؟! آیا نباید خون غیرتمان به جوش بیاید و برخیزیم و کاری کنیم؟!
نگاهی به شیعیان مظلوم لبنان و فلسطین بکنید این‌ها شاهدان عینی هستند. همین صدام جنایتکار را ببینید که چگونه به ایران و ملت مسلمان ایران حمله کرد و شهرهای ما را بمباران کرد و زنان و کودکان را  قتل عام کرد و خانه‌ها را ویران کرد. نه به کودکان رحم کرد و نه به زنان و پیران.
حال چرا صدام این چنین کرد؟ جوابش ساده است زیرا اسلام و قران کریم را در بین ملت مسلمان ایران ساری و جاری دید و می‌داند کسی که توسل به قرآن و اسلام داشته باشد دنبال آن است که فساد را از روی زمین برچیند و ریشه‌اش را بکند پس در این زمان تمام ظالمان دست در دست هم داده‌اند تا اسلام را نابود کنند اما به یاری خداوند بزرگ و همت شما مسلمانان ریشه تمام ظلم و فسادها و دشمنان از روی زمین  برچیده خواهد شد.
ای خداوند بزرگ! ای که همه عالم را آفریدی و همه از عالم از آن توست من به درگاه تو روی آوردم و راه تو را انتخاب کردم، سپاس‌گزار درگاه تو هستم که حقیقت خویش را یافتم و به تو پناه بردم و راه شهادت را انتخاب کردم.
ای برادران و ای خواهران از خدای خویش غافل نشوید و شکرگزار درگاه او باشید. اسلام و امام عزیز را حفظ کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴