نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان از زندگی اشرافی فاصله بگیرند

تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۴۳۸۴۰۷
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مردم باید با دیدن زندگی مسئولان احساس آرامش کنند، گفت: مسئولان از زندگی اشرافی فاصله بگیرند.
۰
plusresetminus
مسئولان از زندگی اشرافی فاصله بگیرند
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ساری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان اسلام در برابر جنگ نابرابر در مقابل کفر و نفاق ایستادگی کردند و برای ملت ایران اسلامی و دیگر ملت‌های مستضعف دنیا درس، مکتب، الگو و راه آفریدند.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، امنیت و بازدارندگی دو رهاورد مهم دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

امام جمعه ساری به دفاع مقاومت هفت ساله اشاره کرد و گفت: این دفاع هم کمتر از دفاع ۸ سال دفاع مقدس نیست نگه داشتن دشمن در خارج از مرزهای ایران از برجستگی‌های دفاع مقاومت است.

محمدی لائینی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس ما را با ذات و چهره بَزَک شده‌ی غرب آشنا کرد و با تاکید بر اینکه چهره کریه و بَزَک کرده دشمن قرن باید رسوا و اینکه چه جنایت هایی را مرتکب شدند، برملا شود، ادامه داد: عده ای در فضای بی در و پیکر مجازی به دلیل عدم نظارت، سوء استفاده کرده و چهره غرب را بزرگ و چهره ی مظلوم نظام جمهوری اسلامی را طوری دیگر نشان می دهند.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی‌های دفاع مقدس گفت:‌تمام پیروزی‌های دفاع مقدس در همین دو نکته نهفته بود که آن هم توکل و رضای خدا بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: وقاحت به آنجا رسیده که آمریکا که از برجام خارج شد و می گوید شما باید به برجام وفادار باشید.

امام جمعه ساری در بخش دیگری بیان کرد: در سال جهش تولید چهار ماه وزیر صنعت نداشته باشیم اصلا این وضعیت درست نیست.

وی با اشاره به اینکه دولت برای خرید تضمینی گندم نرخ مناسبی را تعیین کند، اظهار کرد: باید در کشت گندم خودکفا شویم اما کشاورزان نیاز به حمایت بیشتر دارند.

محمدی لائینی با اعلام اینکه نباید زندگی مسئولین ما اشرافی باشد، گفت: مدیران باید در حد متوسط زندگی کنند ماشین، خانه و حقوقشان باید متوسط باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰