کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان باید پیروزی مقابل الاهلی عربستان را فراموش کنند و تنها روی بازی با نماینده ازبکستان تمرکز داشته باشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمهدی امیر آبادی در گفت و گو با خبرنگار ، در خصوص عملکرد تیم استقلال در دیدار با الاهلی که منجر به صعود این تیم به دو بعد مسابقات شد اظهار داشت: استقلال در بازی قبل نسبت به بازی با الشرطه خیلی بهتر کار کرد و البته بازیکنان غیرت ایرانی را نشان دادند.
وی افزود: یک ریکاوری خوب تاثیرش را در بازی با الاهلی نشان داد و مشخص بود کادر فنی ذهنیت برد را در تیم ایجاد کرده بود و همین مساله باعث برتری تیم استقلال در دیدار با نماینده عربستان شد.
کاپیتان اسبق استقلال تصریح کرد: وقتی استقلال تیم اول گروهش را می برد به این معنی است که تیم های دیگر اصلا نباید استقلال را دست کم بگیرند. امیدوارم کادر فنی باز هم بازیکنان را از نظر ذهنی و بدنی مثل بازی با الاهلی آماده کند. دیدار با الاهلی تمام شده و بازیکنان اصلا نباید در باد آن برد بخوابند.
امیرآبادی با اشاره به درخشش قائدی اظهار داش: از نظر من مهدی قائدی بهترین بازیکن استقلال بود و اگر به این رویه ادامه بدهد به زودی به تیم ملی هم دعوت می شود.
وی در خصوص شایعات حضور الکساندر نوری گفت: این مربی فقط اسم ایرانی دارد و مطمئن باشید با دلار قرارداد خواهد بست.  نظر من این است با یک بازی و دو بازی نباید یک مربی را ارزیابی کرد. به همین مجید نامجو مطلق باید فرصت بدهند تا او بتواند خودش را نشان بدهد. باور کنید مربیان ایرانی توانایی های زیادی دارند که با قیمت های مناسب می شود از آنها بیشترین بهره را برد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴