تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۴۳۸۳۵۸
معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه حفظ دفاع مقدس سخت‌تر از روزهای جنگ است گفت: خوشبینی‌های محض برخی افراد موجب وضعیت امروز جامعه ما شده که مشکلات زیادی را شاهد هستیم.
۰
plusresetminus
حفظ دفاع مقدس سخت‌تر از روزهای جنگ است/خوشبینی محض به‌دشمن سبب مشکلات امروز جامعه
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی در مراسم سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس که در مصلی قدس فریدونکنار برگزار شد، اظهارکرد: برخی از مردم برای امرار معاش خود تحت تاثیر قرار می‌گیرند و بسیاری از مشکلات به خاطر دنیاطلبی است.
 
وی خاطرنشان کرد: فجایعی که در حادثه کربلا یا حوادث امروز رخ می‌دهد ناشی از قدرت‌طلبی و دنیادوستی تعدادی از افراد است.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه پیامبر اکرم در مورد نقطه‌های آسیب‌پذیری امتش بعد از خود می‌فرماید “«من بعد از خودم، از سه چیز بر امتم می‌ترسم” تصریح کرد: گمراهی بعد از معرفت و گرفتاری در فتنه‌ها یکی از مواردی بود که پیامبر اسلام از آن برای امت خود با ترس یاد کرده و متاسفانه در جامعه امروز هم می‌توان این موضوع را مشاهده کرد که برخی از انقلابی‌ها آغاز راه به ضدانقلاب تبدیل شدند.

گواهی با بیان اینکه اگر انسان سر ناسازگاری با دین پیدا کند حیا و عفت از بین می‌رود یادآور شد: دنیاپرستان همیشه به‌دنبال فرصت‌طلبی و سوءاستفاده از مناصب و ارتباطات خود هستند تا به منافع خود برسند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد تردید بین مومنان یکی از شیوه‌های معاویه بوده است گفت: در ایام فتنه سال ۸۸ هم بسیاری از افراد با سابقه و دین‌دار دچار تردید شدند.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه حفظ دوران دفاع مقدس بسیار سخت‌تر از روزهای جنگ است تاکیدکرد: این روزها که دشمن به‌دنبال از بین بردن ارزش‌های دینی است باید با تمام قدرت دوران دفاع مقدس را حفظ کرد.

گواهی با بیان اینکه تبلیغات سوء دشمن همیشه به‌دنبال انحراف افکار عمومی از جریان حق است افزود: استقامت رمز عبور از سختی‌ها است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب سنگ صبوری است که در برابر بی‌توجهی‌ها و بی‌مبالاتی‌های برخی افراد ایستاده است.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه نباید خوشبینی محض داشته باشیم گفت: خوشبینی‌های محض برخی افراد موجب وضعیت امروز جامعه ما شده که مشکلات زیادی را شاهد هستیم.

گواهی خاطرنشان کرد: انگار برخی از مسئولان قسم خورده‌اند که انقلاب اسلامی را از بین ببرند و البته مردم همیشه در صحنه نمیگذارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما