تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۴۳۸۳۵۶
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسئولان دلسوز و پاک دستی داریم که به مردم خدمت می‌کنند، باید خدمتگزار مردم بود، خیانت به مردم و بیت‌المال بزرگترین گناه و خواسته دشمنان است.
۰
plusresetminus
خیانت به مردم و بیت‌المال بزرگترین گناه و خواسته دشمنان است
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، در یادواره ۱۲۰ شهید بخش زیراب، به مناسبت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه شهدا رزمشان، نهی از منکر بود، اظهار کرد: شهدا با منکر بزرگی به‌نام صدام مبارزه کردند، همانند اباعبدالله الحسین که با منکر بزرگی چون یزید مبارزه کرد. تصور کنید با پیروزی صدام چه اتفاقی برای مملکت اسلامی پیش می‌آمد؟ رزم شهیدان مصداق نهی‌ازمنکر بود.
 
وی با تاکید بر اهمیت دادن به وصیت‌نامه شهدا افزود: وصیت‌نامه شهدا، آخرین گفتارشان با ما بود، در آنجا نیز امربه‌معروف را فراموش نکردند، در وصیت‌نامه هایشان به حجاب، کسب مال حلال و نماز بسیار سفارش شده است.
 
نماینده ولی‌فقیه در مازندران به واقعه عاشورا اشاره و خاطرنشان کرد: امام‌حسین علیه‌السلام در ظهر عاشورا، نماز اول وقت خواندند و این یعنی امربه‌معروف، آموزه‌های شهدا نیز امربه‌معروف است، رهبر معظم انقلاب فرمودند: باید از شهدا و شهادت تجلیل شود تا شهادت ترویج شود.
 
این مسئول تجلیل از مقام شهدا را تنها  در برگزاری یادواره ندانسته و تصریح کرد: تجلیل فقط این نیست که یادواره بگیریم و عکس بگذاریم بلکه باید راهشان را ادامه دهیم، اعمال ما باید پاک باشد.
 
آیت الله محمدی لائینی افزود: فریضه امر به‌ معروف دارد در جامعه ضعیف می‌شود، باید فضایی برای امربه‌معروف و نهی از منکر و حمایت قانونی وجود داشته باشد، امربه‌معروف از همه عبادت‌ها بالاتر است.
 
وی با بیان اینکه ما باید خودمان را در معرض شهادت قرار دهیم، اظهار کرد: باید با فساد مبارزه کرد و هرجا هستیم سالم کار و زندگی کنیم، کسی که با ظلم مبارزه می‌کند و امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر انجام می‌دهد، در معرض شهادت قرار دارد، در این مسیر دیدیم که چه تعداد آدم‌های سالم، امام جماعت و دادستان ترور شدند.
 
نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پایان گفت: مسئولان دلسوز و پاک دستی داریم که به مردم خدمت می‌کنند، باید خدمتگزار مردم بود، خیانت به مردم و بیت‌المال بزرگترین گناه و خواسته دشمنان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴