کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

یک واحد منزل مسکونی محرومین در میاندورود افتتاح شد+ تصاویر

4 مهر 1399 ساعت 9:50

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان شهرستان، یک واحد مسکن محرومین در روستای جامخانه میاندورود افتتاح شد.


به گزارش بلاغ، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور فرمانده سپاه میاندورود، رئیس بهزیستی، جانشین فرمانده سپاه، مسئول بسیج سازندگی میاندورود دهیار روستای جامخانه و جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یک واحد مسکن محرومین در روستای جامخانه میاندورود افتتاح شد.

جعفر اصغری فرمانده سپاه میاندورود در این مراسم با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: دفاع مقدس یادآور رشادت جوانانی است که برای آسایش و امنیت ما جانشان را فدا کردند.



اصغری بیان کرد: امروز ما به‌عنوان افراد مسئول در جمهوری اسلامی وظیفه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه را داریم و یکی از کارهایی که بسیج در این زمینه انجام می‌دهد ساخت خانه برای این خانواده‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه با همکاری کمیته امداد و بهزیستی در چند سال اخیر بیش از 40 منزل مسکونی در میاندورود برای افراد تحت پوشش این نهادها ساخته است و این کار با وجود درخواست این دو نهاد همچنان ادامه دارد.



اصغری با بیان اینکه ساخت این واحد 80 متری بیش از 80 میلیون تومان هزینه داشته است، افزود: هزینه ساخت این واحد مسکونی با کمک خیرین، بهزیستی، بسیج سازندگی و استفاده از بسیجیان در قالب اردوهای جهادی تامین شده است.




کد مطلب: 438354

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438354/یک-واحد-منزل-مسکونی-محرومین-میاندورود-افتتاح-تصاویر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com