روز دوم رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج؛

وقتی سوژه بازی‌سازی بسیج صهیونیست‌ها را عصبانی کرد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۴۳۸۳۴۷
روز دوم مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی در حال برگزاری است و تیم های تخصصی در حال تولید محتوای دیجیتال در سه محور بازی سازی، انیمیشن و نرم افزار کاربردی هستند.
۰
plusresetminus
وقتی سوژه بازی‌سازی بسیج صهیونیست‌ها را عصبانی کرد
به گزارش بلاغ، روز دوم مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی در حال برگزاری است و تیم های تخصصی در حال تولید محتوای دیجیتال در سه محور بازی سازی، انیمیشن و نرم افزار کاربردی هستند.
این رویداد روز گذشته با حضور سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی»، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و ارائه سوژه به تیم های تخصصی حاضر، آغاز شده و تا فردا ۸ صبح ادامه خواهد داشت
 
 
در این رویداد ۴۸ ساعته ۳۵۴ بسیجی توانمند در حوزه تولیدات تخصصی دیجیتالی، در قالب صد و هجده تیم از سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت.
 
قرار است در پایان این رقابت فشرده تیم های برگزیده در این سه بخش معرفی و محصولان آنها با هدف تجاری سازی و افزایش ظرفیت اشتغال جبهه انقلاب اسلامی، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
 
به گزارش دانا این رزمایش در بهمن ۹۸ به صورت همزمان و با حضور ۱۵۰۰ شرکت کننده در قالب ۵۰۰ تیم تخصصی در ۳۲ مرکز استان برگزار شده است که امروز مرحله نهایی آن آغاز خواهد شد.
 
در حال حاضر در بخش انیمیشن ۷۴ تیم، در بخش بازی های ویدئویی ۲۵ تیم و در بخش نرم افزارهای ویژه تلفن همراه ۱۹ تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
 
جانشین معاون طرح و برنامه ریزی سازمان بسیج در بازدید از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج:
 
پیشنهاد سردار نقدی درباره ساخت بازی "جورج فلوید" به جوانان بسیجی باعث عصبانیت رسانه های بیگانه شد
 
جهانگرد با اشاره به سوژه سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه به جوانان بسیجی در خصوص ساخت بازی دیجیتالی "جورج فلوید" که توسط پلیس آمریکا کشته شد اظهار داشت: این اظهارات سردار نقدی بازتاب بین الملی در سایت ها و خبرگزاریهای ضدانقلاب داشته است و باعث عصبانیت رسانه های فارسی زبان اسرائیلی و امریکایی شده است.
حمید جهانگرد جانشین معاون طرح و برنامه ریزی سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهای سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج یکی از اقدامات موثر بسیج محسوب می شود، گفت: برگزاری این رویداد بسیار مفید و ارزشمند است وبحمدالله جوانان انقلابی و با نشاطی در این دوره حضور دارند و توانمندی های هنری خود را در قالب این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می دهند.
 
وی ادامه داد: با حضور این جوانان فعال و انقلابی که نظر علمی، هنری و نظامی درخشش زیادی داشته اند، می توانیم فرمان و دستور مقام معظم رهبری در خصوص نابودی اسرائیل در سال 1420 را تحقق بخشیم و این غده سرطانی در جهان اسلام را برای همیشه محو کنیم.
 
جهانگرد با اشاره به حمایت سازمان بسیج مستضعفین از اقدامات فرهنگی و دیجیتالی اظهار داشت: در طول سال های گذشته شاهد افزایش حمایت بسیج از اقدامات حضور نیروهای انقلابی و فعال در فضای مجازی، رسانه ها و عرصه دیجیتالی هستیم و برای دفاع در برابر تهاجم رسانه ای دشمن، نیاز به جوانان توانمند و انقلابی در فضای رسانه ای کشور داریم.
 
جانشین معاون طرح و برنامه ریزی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سوژه سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه به جوانان بسیجی در خصوص ساخت بازی دیجیتالی "جورج فلوید" که توسط پلیس آمریکا کشته شد اظهار داشت: این اظهارات سردار نقدی بازتاب بین الملی در سایت ها و خبرگزاری‌های ضدانقلاب داشته است و باعث عصبانیت رسانه های فارسی زبان اسرائیلی و امریکایی شده است و این موضوع نشان می دهد که سردار نقدی به همت والای جوانان و نخبگان ایرانی شناخت کافی دارد و سوژه ای را مطرح کرده که در کمتر از دو روز این جوانان می توانند آن را تحقق بخشند.
 
وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم سال به سال شاهد برگزاری چنین محافلی برای حمایت از آثار نخبگان بسیجی در موضوع فضای مجازی و دیجیتالی باشیم.
 
وقتی سوژه بازی‌سازی بسیج صهیونیست‌ها را عصبانی کرد
 
روز گذشته مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی بسیج آغاز شد که در این رویداد تیم های تخصصی در حال تولید محتوای دیجیتال در سه محور بازی سازی، انیمیشن و نرم افزار کاربردی هستند.
 
در جریان  افتتاحیه این رویداد سردارمحمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارائه سه سوژه به تیم های حاضر که از سراسر کشور برگزیده شده اند، از آنها خواستند تا بر اساس این سوژه ها اقدام به تولید محتوا کنند.سوژه های ارائه شده از سوی سردار نقدی در سه حوزه تولید بازی موبایلی، پویانمایی و نرم افزار کاربردی است.
 
 بنابراین گزارش سوژه بازی موبایلی با موضوع نجات جورج فلوید، سوژه پویانمایی با موضوع صحنه ورود نیروهای مقاومت به بیت المقدس و سوژه نرم افزار کاربردی نیز با موضوع نرم افزاری برای دعا، ارائه شد.
 
اما واکنش های بسیاری به سوژه ای که سردار نقدی در حوزه بازی سازی موبایلی با عنوان نجات "جورج فولید" با محوریت استکبار ستیزی و ظلم ستیزی برای بسیجیان ارائه کرد نشان داده شد.
 
واکنش ها تا جایی ادامه داشت که برخی اکانت های منتسب به رژیم صهیونیستی و امریکا حمله گسترده ای را در فضای مجازی به این سوژه و به معاون هماهنگ‌کننده سپاه و سازمان فضای مجازی بسیج آغاز کردند.
 
به وضوح این مهم نشان دهنده آن است که حرکتی را که سازمان فضای مجازی بسیج شروع کرده است یک راه صحیح و درستی است و نشان می دهد که انتخاب سوژه هم بسیار دقیق و تاثیرگذاربوده است. 
 
احتمالاً در روزهای آینده نیز پس از خروجی‌های این رویداد بزرگ دوباره دشمنان بخواهند هجمه های نیز داشته باشند.
 
 سرتیپ مجتبی رمضان‌زاده در بازدید از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج:
 
یکی از مهمترین بسترهای قدرت نرم، بستر فضای مجازی است
 
 
 سرتیپ مجتبی رمضان‌زاده جانشین جنگ‌های نوپدید ارتش با هیات همراه از این رویداد ۴۸ ساعته بازدید کرده و با فعالیت های تیم‌های شرکت کننده در رویداد آشنا شد.
 
وی در حاشیه این بازدید در گفت‌و گو با خبرنگار دانا اظهار داشت: از برگزاری این رویداد در شرایط جنگ نرم بسیار خرسند شده و از برگزارکنندگان آن تشکر می‌کنیم که برای اجرای چنین همایشی تلاش کردند.
در زمان فعلی قدرت نرم جز قدرت هایی است که باید به صورت جدی به آن توجه کرد چرا که امروز قدرت نرم از قدرت سخت پیشی گرفته و بر ان مقدم است.
 
رمضان‌زاده  با تاکید بر لزوم پرداختن به بسترهای مختلف قدرت نرم در فضای مجازی تصریح کرد: یکی از مهمترین بسترهای قدرت نرم، بستر فضای مجازی است که ابزاری موثر و کارآمد و همچنین قابل دست یابی برای همه است.
 
وی ادامه داد: اتفاقی که در این رویداد افتاده این است که به این بستر به عنوان یک بستر قدرت ساز توجه شده است و این بستر بستر بکری است که هرکسی که بیشتر در این عرصه به تولید محتوا بپردازد و تلاش کند قدرتمند تر خواهد بود
 
در ادامه افزود: برای آفند و پدافند در این عرصه نیاز به منابع و نیروی انسانی هوشمند داریم که به مهارت برسند که این رویداد جز رویدادهایی است که منابع انسانی جوان و خوشفکر ما را هدایت می‌کند تا بتواند از این بستر استفاده کند.
 
بازدید سردار محمد حسین سپهر از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج
 
 
«سردار محمد حسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین  بسیج صبح امروز با حضور در مجتمع ولیعصر (عج) از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بازدید کرد.
 
وی در این بازدید با حضور در غرفه استان های مختلف ضمن گفت‌وگو با اعضای تیم های تخصصی در جریان عملکرد هر تیم قرار گرفت.
 
این رویداد از صبح روز گذشته  با سخنرانی سردار نقدی آغاز شد و گروه ها با فعالیت در حوزه دیجیتال به مدت ۴۸ ساعت در سه رشته با هم به رقابت خواهند پرداخت.
 
معاون سیاسی سازمان بسیج در بازدید از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج:
 
مهم‌ترین ابزار مقابله با دشمن حضور موثر در فضای مجازی است
 
معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین  در حاشیه این بازدید در گفت‌و گو با خبرنگار دانا در خصوص ضرورت پرداختن به فعالیت‌های بسیج در شرایط فعلی اظهار داشت: با توجه به عملیات های دشمن در فضای مجازی و جریان تحریفی که به راه انداخته است و گستره و عمق این دشمنی‌ها، مهم‌ترین ابزار مقابله با این شرایط هم حضور موثر در این فضاست.
 
وی در ادامه افزود: طبیعی است که با توجه به فعالیت های دشمن در این عرصه، بسیج هم در این حوزه برای صیانت از هویت، منافع ملی و امنیت کشور وارد عمل شود و به فعالیت بپردازد.
 
معاون سیاسی سازمان بسیج گفت: در این مکان گزیده ای از توانمندان در عرصه جنگ نوین جمع شده‌اند تا تولیدات خود را عرضه کنند که این یک پیام روشن برای نظام سلطه است که ما هیچ عرصه ای را برای دشمن خالی نمی‌کنیم.
 
حبیب زاده با بیان اینکه این جمع،  رزمندگان جنگ نوین هستند همچنین گفت: دشمن از هر عرصه ای که بخواهد به ما ضربه بزند، انقلاب اسلامی این ظرفیت را داشته است که در آن عرصه افسرانی را تربیت کند. 
 
وی به قابلیت‌های بسیج در عرصه تولید محتوا هم اشاره کرده و نوشت: عرصه تولید محتوا در بسیج بسیار وسیع بوده و محدود به تولید محتوای دیجیتال نیست و این تنها گوشه ای از فعالیت‌های بسیج است در حال حاضر اقشار زیادی از بسیج در کشور مشغول به فعالیت در فضای مجازی هستند که عرصه را به دشمن تنگ کرده‌اند.
 
معاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بسیج شامل متخصصان و افراد کارآمد است عنوان کرد: این رویداد تا الان نشان داده است که کیفیت خوبی داشته و البته باید روی نکته هم افزایی دقت و توجه زیادی شود.
 
در ادامه افزود: پایه بسیاری از این محتواهای تولید شده در این رویدات تولیدات و محتواهای نوشتاری است که پیش از این توسط فعالان دیگری از بسیج در فضای مجازی منتشر شده است.
 
بازدید معاون فناوری اطلاعات بنیاد تعادن بسیج از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج
 
عمار نجف زاده، معاون فناوری اطلاعات بنیاد تعادن بسیج  صبح امروز در نخستین روز از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور در مجتمع ولیعصر (عج) از این رویداد سراسری بازدید کرد.
 
وی در جریان این بازدید با حضور در غرفه های مختلف با تیم های تخصصی در حوزه تولید محتوای دیجیتال گفتگو کرد و در جریان میزان پیشبرد پروژه ها تعریف شده قرار گرفت. 
 
 
بازدید رئیس مرکز فضای مجازی نیروهای مسلح از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج
 
حمید جعفری رئیس مرکز فضای نیروهای مسلح از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در مجتمع ولیعصر بازدید کرد.
 
در جریان این بازدید که مسلم معین رییس مرکز فضای بسیج نیز جعفری را همراهی می کرد، رییس مرکز فضای مجازی نیروهای مسلح ضمن بازدید از عملکرد تیم های تخصصی، در جریان اقدامات انجام شده از سوی این تیم ها قرار گرفت.
 
همچنین برخی مسئولان تیم های تخصصی شرکت کننده در رویداد دغدغه های خود در زمینه تولید محتوا و فضای مجازی را با رییس مرکز فضای مجازی نیروهای مسلح مطرح کردند.
 
سردار سپهر در گفت‌وگو با دانا مطرح کرد؛
 
بالاترین رویش‌ها در اوج کمبودها به وجود می‌آید/ آمادگی بسیج برای کمک به دستگاه‌ها در حوزه فضای مجازی
 
«سردار محمد حسین سپهر»، جانشین سازمان بسیج مستضعفین ضمن بازدید از غرفه‌ها در گفت‌و گو با خبرنگار دانا ضمن تشکر از همه برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این رویداد اظهار داشت: با توجه به پیشرفت دنیا در عرصه فضای مجازی ما هم طبیعی است که ما هم برای همگام شدن با پیشرفت های علمی و استفاده از ظرفیت‌های موجود این فضا قدم برداریم.
 
وی با تاکید بر لزوم تولید محتواهای مورد نیاز در این عرصه عنوان کرد: سبک زندگی و رفتار اجتماعی ما در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، امنیتی، دفاعی، اقتصادی و ... نیازمند بستر قدرتمند و تعالی بخش فضای مجازی است از همین جهت ضرورت دارد که هم از فعالان این فضا حمایت شده و هم ظرفیت‌های جدید شناسایی و به هم مرتبط شوند.
 
 جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج برای تسهیل گری و تعالی فعالان فضای مجازی در این عرصه دارای امکانات خوبی است و میتواند با پشتیبانی های علمی و مادی از فعالان در این عرصه به پیشرفت و تعالی آنها کمک کند. بسیج می‌تواند حتی در صورت نیاز دستگاه‌های مختلف کشور هم به آنها در عرصه فضای مجازی کمک کند.
 
سردار سپهر در خصوص جذاب‌ترین بخش در رویداد تولید محتوای بسیج هم گفت: همواره در ذهن ما اینگونه است که برای خلق کارهای تولید محتوایی نیازمند بسترهای علمی و فناوری قوی و پیشرفته هستیم اما در اینجا من با نوجوانانی آشنا شدم که از استان ایلام و شهرستان مهران همگام با بقیه در حال تولید محتوای دیجیتال بودند.
 
وی در ادامه افزود: چند نوجوان پایه هشتم مهرانی، علیرغم اینکه در مهران هیچ گونه امکانات قوی آموزشی تولید محتوای فضای مجازی وجود ندارد، در حال ساخت کارهای قوی و بزرگی هستند و این نشان داد که می‌شود در اوج کمبودها و نبود امکانات، فعالیت‌های بزرگ و مثمر ثمری رقم زد.
 
 جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی از محدودیت‌های فعلی کشور در حوزه‌های مختلف همچنین تصریح کرد: یکی از نگاه های مهمی که باید جوانان در کشور داشته باشند همین پیشرفت و حل مشکلات در شرایط کمبود و محدودیت است؛ انقلاب و دفاع مقدس ما هم در شرایطی رقم خورد که اوج کمبودها و محدودیت ها وجود داشت اما از دل همین کمبودها رویش هایی صورت گرفت که جهان انگشت به دهان ماند.
 
بازدید جانشین معاونت فرهنگی، تبلیغی و دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج
 
امیر سرتیپ ابراهیم گلفام، جانشین معاونت فرهنگی، تبلیغی و دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در مجتمع ولیعصر بازدید کرد.
 
امیر سرتیپ گلفام در این بازدید در جریان روند برگزاری رویداد و اقدامات اجرایی و پشتیبانی های فنی انجام شده از تیم های تخصصی تولید کننده محتوای دیجیتال قرار گرفت.
 
همچنین در جریان بازدید جانشین معاونت فرهنگی، تبلیغی و دفاعی ستادکل نیروهای مسلح، مسلم معین رئیس مرکز فضای مجازی بسیج توضیحاتی درباره جزئیات برگزاری این رویداد و دیگر اقدامات سازمان فضای مجازی بسیج ارائه کرد.
 
سپس امیر سرتیپ گلفام با حضور در غرفه های مختلف و بازدید از تیم های تولید محتوا ضمن گفت و گو با تعدادی از مسئولان تیم های تخصصی حاضر در رویداد، در جریان اقدامات این تیم ها قرار گرفت.
 
در حال بروز رسانی ...
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲