رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران اعلام کرد

برگزاری نماز جمعه فردا در 12 شهر مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۳۸۳۴۶
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران از برگزاری نماز جمعه فردا چهارم مهرماه در 12 شهر دارای وضعیت زرد استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری نماز جمعه فردا در 12 شهر مازندران
حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مازندران خبر داد.

وی افزود: فردا 4 مهرماه، نماز جمعه با توجه به محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا، به جز در چند شهر محدود در مابقی شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین تصمیمات و با توجه به وضعیت شهرها بر اساس وضعیت ابتلا به کرونا، مقرر شد تا نماز جمعه در شهرهای نور، چمستان، ایزدشهر، سیمرغ، فریدونکنار، چهاردانگه (کیاسر)، رودپی شمالی (فرح‌آباد)، میاندرود، بهشهر، زاغمرز، نکا و مرکز مازندران (به امامت آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان) برگزار ‌شود.

انتظاری تصریح کرد: به جز این 12 شهر که دارای وضعیت زرد هستند، مابقی شهرها دارای وضعیت قرمز هستند و نماز جمعه برگزار نمی‌شود.

وی متذکر شد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، در صورت برگزاری نماز جمعه در هر یک از این 12 شهر دارای شرایط برپایی نماز جمعه، نمازگزاران می‌بایست با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی،  ضمن زدن ماسک و رعایت تمام نکات بهداشتی، با حضور در مصلی‌های نماز جمعه، حضور و اقامه نماز کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران، گفت: از 47 شهر مازندران نماز جمعه در 35 شهر برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲