کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیسیون فنی شورای آمل :

کرایه تاکسی هیچ افزایشی نداشته است/کاهش بار ترافیکی شهری با اصلاح میدان ۷ تیر

4 مهر 1399 ساعت 12:22

رئیس کمیسیون فنی شورای آمل گفت:هیچ افزایشی در مسیرهای عادی نخواهیم داشت، اما در مسیرهای 4 کیلومتر مانند از میدان 17 شهریور تا هزار سنگر و یا تا چاکسر با توجه به انتقادات رانندگان قرار است تصمیماتی برای افزایش کرایه داشته باشیم.


به گزارش بلاغ؛فرشید لیتکوهی در گفتگویی با اشاره به اینکه نرخ تاکسی ها هیچ افزایشی نیافته است، گفت: هیچ افزایشی در مسیرهای عادی نخواهیم داشت، اما در مسیرهای 4 کیلومتر مانند از میدان 17 شهریور تا هزار سنگر و یا تا چاکسر با توجه به انتقادات رانندگان قرار است تصمیماتی برای افزایش کرایه داشته باشیم که هنوز تصویب نشده است.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ پروسه افزایش قیمت برای  تاکسی ها پایان نیافته است، عنوان کرد: نرخ در نظر گرفته شد ه باید به تصویب شورا برسد و در کمیته انطباق تایید تا مورد اجرا قرار گیرد و اگر تصیمی گرفته می شود با نظر اعضای شورا خواهد بود.

نماینده شورای شهر آمل در سازمان حمل و نقل عمومی ادامه داد: عموما هر ساله افزایش نرخ داشتیم، اما امسال بخاطر شرایط کرونا و رعایت فاصله اجتماعی سه نفر شدند کرایه نیز افزایش چشمگیری داشت.

وی تصریح کرد: کمیته حمل و نقل و ترافیک در ابتدا گره های ترافیک شهررا مشخص کرده و بعد از داد طرح برای حل مشکل به شورای ترافیک ارسال و که توسط واحد طرح و نظارت عملیات اجرایی می شود.
لیتکوهی از برنامه های این پروژه در جهت روان سازی ترافیک  کاهش ترافیک گفت: تغییراتی در میدان 7 تیر در حال اجراست که ادامه طرح چراغ دار کردن بلوار بسیج و پیاده روسازی هسته مرکزی است، یکی از مشکلات اجرای طرح مغاره ای بود که خوشبختانه ازاد شد.

وی افزود: اصلاح میدان 7 تیر می تواند حجم ترافیکی را کم کند و پس زدن ترافیک از خیابان های اطراف می تواند تاثیرخوبی داشته باشد که حاصل فکر مهنداسانی است که در کمیته تخصصی هستند و تمام سعی ما در این است تا تغییراتی در جهت رفاه حال شهروندان داشته باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 438325

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438325/کرایه-تاکسی-هیچ-افزایشی-نداشته-کاهش-بار-ترافیکی-شهری-اصلاح-میدان-۷-تیر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com