تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۴۳۸۳۲۳
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای شمال آغاز شد.
۰
plusresetminus
آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران/مسافران از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در مسیرهای ورودی مازندران به‌صورت روان است.

وی افزود: معمولا روزهای چهارشنبه شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال هستیم که این وضعیت موجب ترافیکی سنگین در مسیرهای خروجی استان می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران  با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنبن از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسئول با بیان اینکه تردد تمامی تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است، یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: بحث اعمال محدودیت مقطعی در محور کیاسر نیز در دستور کار قرار دارد که درصورت نیاز اعمال می‌شود.

قدمی با  هشدار نسبت به تصادفات عابران پیاده در مازندران، بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دو مورد فوتی عابر پیاده در استان داشتیم‌.
رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: طی ۶ ماهه ماهه امسال ۱۸ درصد در تصادفات  و ۱۹ درصد در ترددها کاهش داشتیم.

قدمی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه ما به همه مردم و مسافران پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما