تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۳۸۳۰۲
رئیس اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، توافق‌های اخیر امارات و بحرین با تل‌آویو چیزی جز انتقال این کشورها از حمایت از آمریکا به حمایت از صهیونیست‌ها نیست تا محوری منطقه‌ای به رهبری رژیم صهیونیستی تشکیل شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«محمد الهندی» رئیس اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، توافق‌نامه‌هایی که امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی امضا کردند توافق صلح نیست بلکه توافق تعهد کامل آنها به حمایت از رژیم اسرائیل است.
وی در گفت‌وگوی خود با شبکه «الاقصی» اعلام کرد: همه می‌دانند که آمریکا در منطقه حضور دارد و منافع خاص خود را دارد. این کشورها (امارات و بحرین) بخشی از منافع آمریکا در منطقه هستند. منطقه شاهد خروج تدریجی آمریکایی‌هاست و بنابراین حمایت آمریکایی  از صهیونیست‌ها به این کشورها منتقل می‌شود، توافق‌نامه‌هایی که امضا شد چیزی جز انتقال این کشورها از حمایت از آمریکا به حمایت از صهیونیست‌ها و پیوند دادن سرنوشت آنها به اسرائیل نیست؛ این توافق‌نامه‌ها تنها فرصتی برای سازش نیست بلکه اعلام روابط گرم میان این کشورها و دشمن صهیونیستی است.
الهندی تأکید کرد، هدف از توافقنامه‌های مذکور «ایجاد محوری منطقه‌ای به رهبری اسرائیل» برای حفظ منافع آمریکا در منطقه که منافع رژیم اسرائیل نیز به شمار می‌رود، است. با خروج تدریجی آمریکا از منطقه، این کشور از بار خود می‌کاهد و رژیم صهیونیستی فرمانده این محور در تمام منطقه می‌شود.
وی افزود: چالش‌های موجود در برابر این محور (اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج فارس) معرفی دشمن جدید در منطقه به جای اسرائیل است و این دشمن جدید در حال حاضر ایران، اسلام سیاسی و ترکیه است. هدف از آن سد کردن راه کشورهایی است که برای برخاستن و استقلال تلاش می‌کنند تا همه در منطقه ضعیف بمانند و بقای اسرائیل تضمین شود، حتی کشورهای موجود در این محور نیز در برابر اسرائیل ضعیف باقی خواهند ماند و به آن نیازمند خواهند بود.
الهندی در ادامه اعلام کرد، مسؤولیت ملت فلسطین در شکست این توطئه مهم است. فلسطینی‌ها باید از تجربه‌های سابق درس بگیرنند و قادربه شکست این توطئه هستند.
وی تأکید کرد، جنبش جهاد اسلامی به مقاومت مسلحانه به عنوان اصل مقابله با دشمن صهیونیستی ایمان دارد؛ اسلحه در انتفاضه اول سنگ بود اما اکنون مقاومت موشک‌هایی دارد که قادر به زدن تل‌آویو هستند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷