سردار آزمون طی پیامی از اهدای پاداش به بازیکنان تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در صورت پیروزی برابر تیم سپاهان اصفهان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازوالیبال در شهر گنبدکاووس به مثابه خونی است که در رگ‌های این شهر جاری شده و حیات این دیار را به خود گره زده است، ورزشی پر هیجان و زیبا که گنبدی‌ها از همان کودکی و نوجوانانی با آن آشنا شده و در هر فضای کوچکی که به دست آوردند بستر را برای بازی کردن این رشته ورزشی فراهم می‌کنند.
این عشق و علاقه وافر به والیبال باعث شده است که در طول تاریخ این رشته ورزشی در ایران اسلامی همواره و در تمامی رده‌های سنی گنبدی‌ها نمایندگان شایسته‌ای را در تیم‌های ملی داشته باشند که برای اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان مجاهدت می‌کنند.
همه می‌دانند که عشق به والیبال نه تنها در میان فعالان این رشته ورزشی بلکه میان تمامی مردم و حتی فعالان سایر رشته‌ها نیز به وفور یافت می‌شود که سردار آزمون مهاجم گلزن و شایسته تیم ملی فوتبال کشورمان نیز یکی از این ورزشکارانی است که عشق به والیبال در تار و پود زندگانی‌اش ریشه دوانده و او را هر چند کیلومترها از زادگاهش دور باشد به دنبال کردن سرنوشت تیم والیبال شهرش مجبور کرده است.
حال که پس از سال‌ها حضور نسبتا موفق تیم‌های والیبال شهرستان گنبدکاووس در لیگ‌های معتبر کشور و بعضا افتخارآفرینی‌هایی که صورت داده‌اند، امسال و با تصمیم مسوولان شهرستانی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با ترکیبی جوان و کاملا بومی روانه میدان مسابقات شده است نیاز به حمایت از این تیم به ویژه در مقاطع حساس و بحرانی روحی بیش از پیش احساس می‌شود.
به همین منظور سردار آزمون که این روزها پدر و عمویش نیز در هیئت والیبال شهرستان گنبدکاووس قبول مسئولیت کرده و برای ادای دین به زادگاهشان تلاش می‌کنند در راستای حمایت از توپچی‌های گنبدی و پس از سه شکست تیم شهرداری گنبدکاووس اعلام کرده است که در صورت پیروزی بازیکنان این تیم در برابر تیم سپاهان در بازی این هفته مسابقات لیگ برتر والیبال به بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس هدایای ویژه نقدی را اهدا خواهد کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴