در آخرین روز از رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه ساعت 21:30 به مصاف تیم شارجه امارات می‌رود و سپاهان هم حریف السد قطر است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ تیم پرسپولیس مقابل الدحیل با هدیه داور سریلانکایی سه امتیاز حساس را از دست داد تا اکنون کارش برای صعود از گروه C به روز آخر کشیده شود. حریف این تیم شارجه امارات است که توانست با نتیجه عجیب 6 بر صفر التعاون عربستان را شکست بدهد. سرخپوشان ایرانی پنجشنبه آخرین فرصت را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اختیار دارند و باید شارجه امارات را شکست بدهند تا به مرحله بعد صعود کنند.
نتیجه مساوی به درد پرسپولیس نمی‌خورد زیرا تفاضل گل حریف اماراتی 6 است بازی رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی 2 بر 2 تمام شد. البته نکته تاسف برانگیز غیبت گلزن آن مسابقه در ترکیب سرخپوشان است. علی علیپور در بازی رفت که قبل از ویروس کرونا بود هر دو گل سرخپوشان را زده بود. پرسپولیس حالا باید هرچه در توان دارد به کار گیرد تا پیروز شود. نایب قهرمان فصل گذشته آسیا اگر می‌خواهد ناکام بزرگ این فصل نباشد فقط یک راه دارد و آن هم شکست دادن تیم شارجه است. 
اگرچه باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای اعتراض آمیز و به حق نسبت به عملکرد کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر کرد اما بهتر است که دیگر حوادث بازی با الدحیل قطر که میزبان مسابقات است را فراموش کند و فقط و فقط روی این بازی فینال گونه تمرکز کند. عیسی آل کثیر مهاجم جدید پرسپولیس اگر می‌خواهد خود را در دل هواداران تیمش جا کند باید از فرصت‌های نیم‌درصدی گلزنی هم در این بازی حداکثر استفاده را ببرد. گل‌محمدی هم باید ترکیبی هوشمندانه برای حساس‌ترین مسابقه این فصل تیمش انتخاب کند.بازی با شارجه فوتبالی شطرنج‌گونه است. جالب اینجاست که شارجه روی کاغذ هم مثل پرسپولیس در خطر حذف است و اگر مقابل پرسپولیس مساوی کند و التعاون تیم الدحیل قطر را شکست بدهد در آنصورت پرسپولیس و شارجه حذف می‌شوند و تیم‌های الدحیل و التعاون از گروه‌شان صعود خواهند کرد.
بدون تعارف این گروه را می‌توان گروه مرگ رقابت‌ها در غرب آسیا دانست زیرا هر 4 تیم هم شانس صعود دارند و هم در خطر حذف هستند اگر الدحیل مقابل التعاون بازنده شود در آنصورت برنده مسابقه پرسپولیس و شارجه به همراه تیم عربستانی صعود خواهد کرد. نکته جالب اینجاست که در بازی رفت هم تیم التعاون 2 بر صفر تیم الدحیل قطر ر ا شکست داده است. هر دو بازی این گروه مرگ رقابت‌ها پنجشنبه شب حساس و نفسگیر خواهد بود. شاید در دقایق و حتی ثانیه‌های آخر تلکیف تیم‌های صعود کننده مشخص شود.
جدول گروه ‌C:
1- الدحیل قطر 9 امتیاز
2- شارجه امارات 7 امتیاز
3- پرسپولیس ایران 7 امتیاز
4- التعاون عربستان 6 امتیاز
سپاهان به دنبال یک برد و یک گل!

تیم فوتبال سپاهان هم با محرم نوید کیا از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف شده است. زردپوشان ایران با 4 امتیاز در رده سوم جدول هستند و هیچ شانسی برای صعود ندارند این در حالی است که باید به مصاف تیم السد قطر بروند. سپاهان با سرمربی جدید و جوان خود به دنبال اولین بردو اولین گل‌ آسیایی‌اش در این رقابت‌ است و انگیزه دیگری ندارد! السد اما انگیزه بیشتری دارد و برای صدرنشینی در این مسابقه برای برد بازی خواهد کرد. 
جدول گروه D
1- النصر عربستان 11 امتیاز
2- السد قطر 9 امتیاز
3- سپاهان ایران 4 امتیاز
4- العین امارات 2 امتیاز





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما