تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۳۸۲۸۰
یکی از مدیران ارشد فیس بوک تصریح کرده، این شرکت در حال برنامه ریزی و آماده سازی خود برای بدترین شرایطی است که احتمالا بعد از انتخابات ریاست جمهوری امسال در آمریکا رخ می دهد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازانگجت، نیک کلگ مدیر امور جهانی فیس بوک در مصاحبه خود با نشریه نیوزویک تصریح کرده که این شرکت در حال گمانه زنی و برنامه ریزی در مورد این است که اگر بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خشونت یا ناآرامی های شهری و مدنی رخ دهد چه واکنشی باید نشان دهد و چه اقداماتی باید انجام دهد.
وی در این مورد گفته است: اگر هرج و مرج خیلی بالا بگیرد و شرایط به شدت خشونت آمیز شود، ممکن است برخی فرایندهای امنیتی اضطراری برای محدود کردن دسترسی کاربران و حتی کارکنان فیس بوک به حساب های کاربری و ناممکن کردن استفاده از برخی قابلیت های فیس بوک اجرا شود.
این مدیر فیس بوک به جزئیات بیشتری در این زمینه اشاره نکرده، ولی تصریح کرده یکی از گزینه های پیش رو محدود کرده گردش محتوا در پلتفرم فیس بوک است. وی افزوده که این روش قبلا در کشورهایی مانند سری لانکا و میانمار مورد استفاده قرار گرفته است.
نیوزویک در ادامه این مصاحبه به نقل از یک منبع اعلام کرده فیس بوک 70 سناریوی مختلف را برای آشوب های انتخاباتی آمریکا در نظر گرفته و در این زمینه حتی با نظامیان برجسته نیز همکاری کرده است. نیک کلگ، شریل سندبرگ و مارک زاکربرگ از جمله افرادی خستند که در مورد زمان اجرای این طرح ها تصمیم خواهند گرفت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴