کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عدم اجماع دستگاه‌های فرهنگی و نفوذ دشمن عامل تحریف است

2 مهر 1399 ساعت 12:40

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امروز در فضای فرهنگی خلأ داریم و عدم اجماع دستگاه‌های فرهنگی و نفوذ دشمنان در مسائل فرهنگی باعث شده که دشمن ارزش‌های ما را تحریف کرده و مسیر غلط را به نسل جوان نشان دهد.


به گزارش بلاغ به نقل ازسردار محمدرضا میرحیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در اصفهان اظهار داشت: حقانیت دفاع مقدس با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، اگر به درستی به نسل جوان منعکس شود، جاذبه‌های بسیار زیادی داشته و می‌تواند رزمندگانی مثل رزمندگان دفاع مقدس برای نسل جدید تربیت کند تا مثل آن بزرگواران در دفاع از کشور و ارزش‌های الهی بتوانند افتخاراتی برای این نظام و کشور پدید آورند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: اگر دقیق بتوانیم حقانیت دفاع مقدس را برای نسل جدید تبیین کرده و از تحریف آن جلوگیری کنیم، همین مورد می‌تواند دانشگاهی برای تربیت عصر جدید باشد.
وی با بیان اینکه امروز ملت ایران دوران سختی را می‌گذرانند، افزود: رسانه‌ها و نخبگان ما باید تلاش کنند که در فضای فرهنگی همانند نگاهی که رزمندگان دفاع مقدس داشتند و برای این نظام عزت آفریدند، راه را به نسل جدید نشان دهند.
میرحیدری عنوان کرد: امروز در فضای فرهنگی خلأ داریم و عدم اجماع دستگاه‌های فرهنگی و نفوذ دشمنان در مسائل فرهنگی باعث شده که دشمن ارزش‌های ما را تحریف کرده و مسیر غلط را به نسل جوان نشان دهد، این مسأله مشکل بسیار سنگینی برای نظام است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ملت ما تا به حال یک ملت عزیز رشید و استواری بوده و خواهد بود، بنابراین ما باید مراقب جوانان باشیم؛ آن‌ها آیندگان این مملکت هستند و باید تلاش کنیم که همانند پدرانشان برای حراست از ارزش‌های الهی و فرهنگ و تمدن ایرانی که یک فرهنگ غنی است، حضور داشته باشند.
وی‌ خاطرنشان کرد: ما آنقدر بزرگانی داریم که جوانان می‌توانند آن‌ها را الگو قرار دهند و نباید اجازه دهیم نسل جدید از فرقه‌های ضاله زاییده دشمن تأسی پیدا کنند و در این راه فرهنگ دفاع مقدس بهترین الگو برای نسل جدید است.
میرحیدری درخصوص وضعیت فرهنگی استان اصفهان، تأکید کرد: اصفهان در زمان دفاع مقدس، هم در‌ زمینه فرماندهان و هم در رزمندگان سرآمد بود، امروز هم وضعیت به همین شکل است؛ امروز نیز شهید حججی‌ها از درون مردم اصفهان پرورش یافتند و امثال آن را زیاد داریم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: این جوانانی را که می‌بینیم خیلی ظاهرشان با تمدن ما سنخیتی ندارد، فطرت پاکی دارند و صداقت آن‌ها می‌تواند برایشان راهنما باشد؛ دریاچه غفلت ما باعث شده که امروز ظاهر این جوان ها تغییر کند اما ما باید با یک رفتار صحیح و گفتمان درست، برخورد سازنده‌ای با این جوان‌ها داشته باشیم تا از مسیر خارج نشوند و دشمن در وجود این افراد رسوخ نکند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438273

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438273/عدم-اجماع-دستگاه-های-فرهنگی-نفوذ-دشمن-عامل-تحریف

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com