تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۴۳۸۲۲۹
ویژه برنامه‌های فرهنگسرای هنگام به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با عنوان شهرپرستاره اعلام شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ همزمان با چهلمین ساگرد دفاع مقدس، فرهنگسرای هنگام در دو بخش میدانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مجازی به ارائه برنامه‌های ویژه این ایام می‌پردازد.
بنابراین گزارش امروز سه شنبه یکم مهرماه ویژه برنامه چهل چراغ با هدف تقدیر از مادران چشم به راه بر مزار شهدای گمنام بوستان الغدیر برگزار می‌شود.
در این مراسم همزمان با اجرای روایتگری، تاریخ شناسی دفاع مقدس و مداحی از مادر شهیدان مهرداد و بهروز ترامشلو تقدیر به عمل می‌آید.
در همین ایام نمایشگاه عکسی با عنوان بصیرت در گذر از فتنه برگرفته از تصاویر نقش روحانیت در دفاع مقدس، جریان شناسی دفاع مقدس از دیدگاه رهبری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
در ادامه برنامه‌های این هفته اجرای چهارپایه خوانی با عنوان بلندا در محلات منطقه ۴ و درب منزل مادران بزرگوار شهید برگزار می‌شود. در این برنامه مداحان نوجوان به اجرای چهارپایه خوانی می‌پردازند.
علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای هنگام به نشانی @farhangsarahengam و یا به وب سایت این مرکز به نشانی www.hengam.farhangsara.ir مراجعه کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴