کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهاروند:بیشترین بدهی باشگاه ها به بازیکنان خارجی است/ باید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم

1 مهر 1399 ساعت 21:30

جلسه کمیته صدور مجوز حرفه ای با حضور سرپرست و دبیرکل فدراسیون و اعضا در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.


به گزارش بلاغ به نقل ازسایت فدراسیون فوتبال، جلسه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ظهر امروز در حالی با حضور حیدر بهاروند، مهدی محمدنبی، داریوش مصطفوی، سید محمد کاظم اولیایی،محمود شیعی، غلامرضا بهروان، اعتمادی،دکتر زرین مهر، ،سعید عباسی ، حسین آل اسحاق، هاشمی، نیرآبادی، خزایی، سهیل مهدی ،حمیرا اسدی ، نیر آبادی ،محمدرضا کسرایی، بابوئی و جعفری در مرکز ملی فوتبال برگزار شد که در این نشست ابتدا سهیل مهدی گزارشی از روند فعالیت صدور مجوز حرفه ای و نکاتی که باشگاهها باید رعایت کنند، ارائه کرد.
با توجه به فصل جدید مسابقات لیگ خلیج فارس و لیگ آزادگان مقرر شد مقدمات لازم و کافی درخصوص صدور مجوز حرفه‌ای ملی و بین المللی بر اساس آیین نامه، دستورالعمل و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا به مورد اجرا گذاشته شود.
در آغاز این نشست، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: طی سال های گذشته بسیاری از استادیوم ها الزامات و استانداردهای لازم را نداشته و با اجرای طرح صدور مجوز حرفه ای به سمتی پیش رفتیم که اکنون اکثر استادیوم های موجود دارای استاندارد و این مجوز هستند. در حال حاضر بدهی باشگاهها یکی از معضلاتی است که باید حل شود و راهکاری برای آن اندیشید.
وی افزود: بیشترین بدهی ما برای حضور بازیکنان خارجی است که باید برنامه ریزی دقیقی در این خصوص داشته باشیم.
همچنین،مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال هم در این نشست گفت: خوشبختانه با همراهی صورت گرفته در خانواده فوتبال و میان باشگاهها،هیات ها،ادارات کل ورزش و جوانان،ستاد ملی مبارزه با کرونا،ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال،رسانه ها و....رقابت های باشگاهی در سطوح مختلف در زمان شیوع ویروس کرونا به بهترین شکل برگزار شد.
ضمن اینکه به جز برگزاری مسابقات اردوهای تیم های ملی مختلف،دوره های برخط داوری و آموزشی هم در این مدت به انجام رسید. در حوزه زیرساخت،با توجه به تاکیدات مکرر کمیته صدور مجوز حرفه ای ( بدوی- استیناف) اعطا مجوز حرفه ای( بین المللی- ملی) بستگی به عمکلرد صحیح و استاندارد باشگاهها دارد و در صورت عدم احراز به هیچ عنوان این امتیازات داده نخواهد شد و مسئولیت قانونی آن بر عهده مدیران و اعضا هیات مدیره و مجمع باشگاههای مخاطب می باشد.
وی تاکید کرد:در مسیر پیش رو، هدفمان این است که از سمت کمی به کیفی پیش رویم. تلاش می کنیم تا با رعایت الزامات شاهد روند رو به رشد فوتبال هم از لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری باشیم و به استانداردهای مورد لزوم دست یابیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438220

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438220/بهاروند-بیشترین-بدهی-باشگاه-بازیکنان-خارجی-باید-برنامه-ریزی-دقیق-داشته-باشیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com