کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رهبر حزب کارگر انگلیس: دولت کنترل بحران کرونا را از دست داده است

1 مهر 1399 ساعت 18:50

«کِر استارمر» با توجه به افزایش شیوع کرونا در انگلیس و قرار گرفتن این کشور در آستانه اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌تر و احتمال قرنطینه، گفت کابینه جانسون کنترل امور را از دست داده است.


به گزارش بلاغ در پی افزایش شمار ابتلا به کرونا در انگلیس، «کِر استارمر» رهبر حزب کارگر انگلیس امروز سه‌شنبه گفت که کابینه این کشور کنترل بحران کرونا را از دست داده است.
به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، پیش‌تر «مایکل گوو» وزیر کابینه انگلیس از مردم این کشور خواست در صورت امکان دورکاری کنند و گفت «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس محدودیت‌های جدید برای مقابله با شیوع کرونا اعمال خواهد کرد.
استارمر در انتقاد از عملکرد دولت انگلیس گفت: به جای تحت کنترل درآوردن، دولت کنترل را از دست داده است. سیستم آزمایش ما درست وقتی که بیش از همیشه به آن نیاز داشتیم، نابود شد.
در اعتراضات مردم انگلیس علیه محدودیت‌های کرونایی در میدان «ترافالگار» لندن، هزاران نفر حضور یافتند و در چندین موارد اعتراضات به درگیری میان معترضان و پلیس منجر شد. این در حالی است که موارد ابتلا به بیماری کرونا در این کشور به ۴۰۰ هزار نفر رسیده و آمار فوتی‌ها ۴۱ هزار و ۷۸۸ نفر است. انگلیس به لحاظ تعداد قربانیان در جایگاه پنجم جهان و اول اروپاست.
قرار است به دلیل افزایش همه‌گیری، بوریس جانسون که قبلاً قانون ۶ (ممنوعیت تجمع بیش از ۶ نفر) را اعلام کرده بود، محدودیت‌های جدیدی را اعمل کند. گفته می‌شود این محدودیت‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی و پوشیدن ماسک در مکان‌های عمومی را شامل شود و حتی ممکن است بار دیگر مانند ماه مارس انگلیس را وارد قرنطینه کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438203

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438203/رهبر-حزب-کارگر-انگلیس-دولت-کنترل-بحران-کرونا-دست-داده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com