کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایران در جنگ تحمیلی مقاومت و ایستادگی را به دنیا نشان داد

1 مهر 1399 ساعت 17:50

مدیرعامل موسسه گردشگری آتلانتید ایتالیا گفت: مقاومت و ایستادگی مردم ایران در هشت سال جنگ تجربه خوبی برای مردم سایر کشورهای دنیا بود.


به گزارش بلاغ به نقل ازاستفانو د سانتوس ظهر امروز در دیدار با شهردار و دیگر مدیران دستگاه اجرایی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: یادمان هست که کشور ایتالیا در جنگ با آمریکا شکست خورد اما تجربه خوبی برای ما و دیگر کشورهای دنیا بود که ایران هشت سال در جنگ مقاومت و ایستادگی کرد و مردم نیز در جنگ پا به پای کشور خود ایستادند.
وی با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا و اروپا با ایران تصریح کرد: اگر ایتالیا در سیاست‌گذاری‌های خود از تحریم آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی تبعیت کند نه تنها ایران را تحریم نکرده بلکه در اصل خود ایتالیا تحریم خواهد شد.
مدیر عامل موسسه گردشگری آتلانتید ایتالیا با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم ایران در هشت سال جنگ خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول هشت سال جنگ اصالت و شخصیت خود را حفظ کرده و از آن دفاع کردند و اگر ما نتوانیم هویت خود را حفظ کنیم چگونه می‌توانیم با تحریم کردن یک کشور وارد هویت آن کشور شویم.
وی با بیان اینکه  ما آماده همکاری با ایران هستیم، ادامه داد: همکاری ما با ایران نشان می‌دهد که جدا از تحریم‌ها در کنار هم بوده و با هم همکاری می‌کنیم و با این همکاری به دیگر کشورها این شانس را داده تا گفت و گو و همکاری با شما را آغاز کنند.
سانتوس گردشگری مسئولانه را مهمترین پروژه همکاری بین ایران و ایتالیا دانست و گفت: مهمتریم مسئله در گردشگری کنونی توریسم و گردشگری مسئولانه است و اولویت ما در این همکاری این پروژه خواهد بود که به عنوان هویت مهم اقتصادی مورد بحث است.

وی با اشاره به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری گنبدکاووس بیان داشت: شهرهای کوچکی مانند گنبدکاووس با وجود داشتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قوی تاریخی و گردشگری و به ویژه قومیت‌ها و فرهنگ‌های متفاوت جاری نتوانستند در مسیر گردشگری قرار گرفته و توسعه پیدا کنند.
* آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی و ظرفیت‌سازی برای اینگونه گردشگری را داریم/ نباید دولت که تعیین‌کننده سیاست‌گذاری آینده و راهبرد فعالیت‌های بخش خصوصی است، نادیده گرفته شود
مدیر عامل موسسه گردشگری آتلانتید ایتالیا افزود: این شهرها از محل‌های اصلی گردشگری کشور خود بوده اما مردم از تلاش برای جهانی شدن در حوزه گردشگری خسته شدند و بیشتر شهرهای بزرگ در این کشورها مورد توجه این حوزه قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه در گردشگری مسئولانه اینگونه شهرها مورد توجه خواهند بود، اظهار کرد: در طرح گردشگری مسئولانه دو عامل سرمایه‌گذاری اقتصادی و اجتماعی و دیگر آگاه‌سازی مردم مورد توجه است و ما آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی و ظرفیت‌سازی برای اینگونه گردشگری را داریم.
سانتوس گفت: در مسیر گردشگری مسئولانه جامعه مدنی و بخش خصوصی نقش مهمی داشته اما نباید دولت که تعیین‌کننده سیاست‌گذاری آینده و راهبرد فعالیت‌های بخش خصوصی است، نادیده گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: اولویت ما در این همکاری گفت‌وگو بین دو تمدن و استفاده از تجارب تلخ و شیرین گذشته و همکاری اتحادیه اروپا با جوامع شهری و محلی برای فراهم کردن شرایط بهتر شهروندان این جوامع است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438191

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438191/ایران-جنگ-تحمیلی-مقاومت-ایستادگی-دنیا-نشان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com