تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۳۸۱۶۹
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا گفت: وحدت ملی و انسجام ملی دستاورد مردم بعد از سال‌های دفاع مقدس و برای نیروهای مسلح اقتدار، تثبیت و تضمین این نظام جمهوری اسلامی است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، در دومین روز از هفته دفاع مقدس رزمایش همدلی و کمک مومنانه در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش برگزار شد. 
امیر سرتیپ رضا آذریان در این مراسم اظهار کرد: مردم و ارتش در روزهای اول جنگ در برابر رژیم بعث ایستادند و نگذاشتند که وجبی از این خاک در تصرف دشمن قرار گیرد.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا تصریح کرد: دشمن و استکبار جهانی در برابر مردم ایران هرگز نمی‌تواند صف‌آرایی کرده و قد علم کند.
وی گفت: قدرت نیروهای مسلح ما در منطقه با پشتیبانی مردم و با هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری سر آمد است و تمام تحرکات را رصد می‌کند.
آذریان خاطرنشان کرد: امروز ما به افتخار ۴۰ سال دفاع مقدس هر روز شاهد شکوفایی و موفقیت ایران اسلامی و توان بالای نیروهای نظامی هستیم و در تمام شرایط مانند سال‌های دفاع مقدس آماده‌ایم و به مردم خدمت‌گذاری خواهیم کرد.  
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با بیان اینکه وحدت ملی و انسجام ملی دستاورد مردم بعد از سال‌های دفاع مقدس و برای نیروهای مسلح اقتدار، تثبیت و تضمین این نظام جمهوری اسلامی است که نشانه فداکاری‌های نیروهای مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس است تاکید کرد: مبارزه با استکبار جهانی همچنان ادامه دارد چرا که نیروهای مسلح در جبهه مقاومت و دفاع از اهل بیت شهدایی را تقدیم اسلام کرده‌اند. 
وی گفت: امروز به پاس روزهای دفاع مقدس که نیروهای مسلح از این آب و خاک و مردم دفاع کردن به یاری  و  مدد مردم شتافته و مانند قبل خدمتگزار مردم خواهیم بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴