کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دورکاری کارکنان در شرکت مخابرات ایران تا ۱۵ مهر ماه تمدید شد

1 مهر 1399 ساعت 16:00

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: طرح دورکاری در شرکت مخابرات ایران تا ۱۵ مهر ماه تمدید شد و ساعت کاری نیز همچنان از ۸ الی ۱۵ است .


به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدرضا بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با خبرنگار  با بیان اینکه طرح دورکاری در شرکت مخابرات ایران تا ۱۵ مهر ماه تمدید شد،گفت:  ساعت کاری کارکنان این شرکت همچنان از ۸ الی ۱۵ است. 
وی افزود: شرکت مخابرات ایران، طرح دورکاری این شرکت را با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک به قطع زنجیره ابتلا ، تا ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۹ تمدید کرده است .
بیدخام تصریح کرد: طرح دورکاری در ستاد و مناطق مخابراتی سراسر کشور، به تشخیص مدیر مربوطه برای کارکنانی که فعالیت آنها در منزل قابل انجام است اجرا می شود .

وی اضافه کرد: این طرح در شرکت مخابرات ایران ، به منظور به حداقل رساندن شیوع ویروس کرونا از روزهای آغازین همه گیری این ویروس منحوس اجرا و ادامه آن نیز تا ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۹ تمدید شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438167

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438167/دورکاری-کارکنان-شرکت-مخابرات-ایران-۱۵-مهر-ماه-تمدید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com