تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۳۸۱۴۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از افتتاح یادمان‌های شهدا و تجلیل از ادارات پشتیبان دفاع مقدس سوادکوه خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسیدموسی حسین‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ماه محرم و صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس تجلی سلحشوری و شجاعت ملت ایران است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، افزود: به گفته سردار سلیمانی «از دل بحران می‌توان به فرصت‌ها رسید» و انقلاب اسلامی به برکت دفاع مقدس از موضع قدرت و با استفاده از تفکر بسیجی با دنیا صحبت می کند
وی با بیان اینکه غرب و شرق از حوزه اثرگذاری انقلاب اسلامی ترسیدند و با آن مقابله کردند، خاطر نشان کرد: در ۴۰ سالگی دفاع مقدس حوادث آن دوران را بازخوانی می‌کنیم و برای کسانی که جنگ و جبهه را ندیدند بازگو می کنیم.
حسین‌نژاد با اشاره به اینکه حوزه اثرگذاری انقلاب اسلامی فراتر از منطقه است و شاهد الگو‌شدن تفکر بسیجی هستیم و خاورمیانه به نمایشگاهی از شکست‌های استکبار جهانی تبدیل شده‌است، خاطرنشان کرد: مدرن‌تر ین ارتش‌های دنیا در برابر گروه‌هایی که از تفکر بسیجی ما الگو گرفتند به پوشالی‌تر ین قدرت‌ها تبدیل شدند.
وی با بیان اینکه حمایت از ولایت فقیه و رعایت حجاب در بسیاری از وصیت‌نامه شهدا وجود دارد، اظهار کرد: تشییع پیکر شهید و وجود نشانه‌های شهدا در جامعه خلأهای فرهنگی را پر می‌کند و جنگ‌هایی که با اهداف بیهوده به وقوع پیوست، پایدار نماند اما دفاع مقدس ما با ولایت‌پذیری و تبعیت‌پذیری از ولایت و شجاعت رزمندگان ما هر سال نو به نو می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه خواستار بازخوانی دفاع مقدس و بررسی ابعاد مختلف آن در هفته دفاع مقدس توسط خبرنگاران شد و بیان کرد: تفکر بسیجی در دفاع مقدس ادامه تفکر پیامبر گرامی اسلام بود که جنگ جوانمردانه در رأس آن قرار داشت و انقلاب اسلامی ایران، عزت و اقتدار خود را با دفاع مقدس نشان داد.
وی با اشاره به اینکه برای هفته دفاع مقدس امسال در شهرستان سوادکوه بیش از ۷۰۰ برنامه در نظر گرفته شد اما برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، برخی از برنامه‌ها را مانند مسابقات ورزشی و برنامه‌هایی با حضور جمعیت را به ۵۰۰ برنامه کاهش دادیم.
وی برگزاری یادواره شهدا در شهر زیراب با سخنرانی نماینده ولی فقیه در مازندران، میز گرد پیشکسوتان شهادت را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس سوادکوه ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه افتتاح یک خانه محروم در پل سفید و افتتاح ۳ یادمان شهدا در سوادکوه را برگزار می‌کنیم، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های مجازی، خاطره‌گویی، اردوی جهادی همکاران پاسدار همراه با محرومیت زدایی، کلنگ‌زنی یادمان مزار شهدای گمنام زیراب، تشکیل خیران شهرستان، برگزاری جا ماندگان اربعین در امامزاده عبدالحق با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بخش دیگری از برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان سوادکوه است.
وی با اشاره به اینکه ۴ هزار بسیجی جبهه رفته سوادکوه داریم که از ۵۰ نفر از آنان تجلیل می‌کنیم و ۲ هزار و ۷۰۰ بسیجی جبهه رفته در سوادکوه حضور دارند و تیم‌های با حضور اقشار مختلف به همراه لوح تقدیر در طول ماه‌های آتی به آنان اهدا می‌شود.
حسین‌نژاد از تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر با تمثال شهدا توسط بسیج دانش‌آموزی در طرح شهید بهنام در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: بسیج زنان و پایگاه‌های خواهران اقدام به تکریم از مدافعان سلامت می‌کنند و همچنین ادارات پشتیبان جنگ در طول دفاع مقدس و اصحاب رسانه که خود یا خانواده آنان در دفاع مقدس حضور داشتند، تقدیر می شوند.
وی گفت: تقدیر از پدران، مادران و همسران شهدا با چفیه، عکس و یا دست‌نوشته شهدا که به صورت آلبوم تهیه شده است به تعدادی از آنان، تقدیم می‌شود.

 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴