تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۳۸۱۳۸
مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری گفت: جوانان اگر متناسب با علاقمندی خود به ورزش بپردازند در راندمان قدرت ملی تاثیرگذار خواهند بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرحیم صفوی در حاشیه تجلیل از رزمندگان وزارت ورزش، اظهار داشت: من اعتقاد دارم ملتی برای اینکه از هویت، استقلال، عزت و شرفش دفاع کند باید فکر و جسم سالم و به فناوری‌های روز دسترسی داشته باشد. نیروهای جوانی که بیش از 53 درصد بعد از انقلاب به دنیا آمده‌اند، اگر متناسب با علاقمندی خود به ورزش بپردازند در راندمان قدرت ملی تاثیرگذار خواهند بود.
وی افزود: رزمندگان در دفاع مقدس که ورزشکار بودند، خط‌شکن بودند. اینکه 10 سال است وزارت‌خانه تشکیل شده و در ورزش همگانی و قهرمانی فعالیت دارد، باعث شده خودمان را از سطح آسیایی به جهانی برسانیم. ملت ما باید نه تنها در صحنه‌های سیاسی بلکه در ورزش هم باید بر فراز المپیک و جهان بدرخشد. این موضوع به فعالیت جوانان، حمایت دولت در بودجه و امکانات و فراهم کردن مکان‌های ورزشی برمی‌گردد.
مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: قاسم سلیمانی هم یک ورزشکار و کشتی‌گیر بود. من شهید سلیمانی را 40 سال می‌شناختم. او جسم ورزیده‌ای داشت و وقتی وارد سوریه می‌شد 3-4 روز نمی‌خوابید. خداوند شهدای مدافع حرم را با شهدای کربلا محشور کند و امیدوارم جوانان ایرانی انتقام را از آمریکا بگیرند. من کندی را به خاطر دارم تا الان هیچ کدام از آنها مانند رئیس‌جمهور فعلی نبوده و آمریکا را به سمت زوال و پایین آوردن قدرت پیش نبرده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴