کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار مازندران:

ترویج کتاب‌خوانی جوانان را از گزند هجمه‌های فضای مجازی دور می‌کند

1 مهر 1399 ساعت 13:56

استاندار مازندران گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی جوانان کشور را از گزند آسیب‌های اجتماعی و همچنین هجمه‌های دشمنان در فضای مجازی حفظ کند.


به گزارش بلاغ،مجید حسین زادگان در آیین کلنگ زنی کتابخانه عمومی شهیدان معلمی در شهرستان جویبار اظهار کرد: تحول و توسعه بر پایه دانایی است و اگر بخواهیم دانایی محقق شود باید بسترهای آن‌که کتابخانه یکی از آن‌هاست باید فراهم شود.
 
وی افزود: اولین اهمیت این آیین حضور خیری که در حوزه دانایی، علمی و فرهنگی است و با توجه به شخصیت علمی نیازمند ورود چنین خیرانی در این عرصه هستیم.
 
استاندار مازندران با تأکید بر اینکه همراهی مردم در عرصه مختلف فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی نیز زمانی که مردم حضور پیدا کردند و وارد میدان شدند و پیروزی‌های بزرگی به دست آمد.
 
حسین زادگان بابیان اینکه آیت‌الله معلمی تمام عمر خود را وقف انقلاب، نظام و مردم کرده است گفت: این مراسم به‌نوعی تجلیل از یک‌عمر تلاش و مجاهدت‌های آیت‌الله معلمی نیز محسوب می‌شود که با برجسته کردن چنین شخصیت‌هایی می‌توانیم الگوهای بسیار خوبی برای نسل امروز و نسل فردای کشور باشند.
 
وی تصریح کرد: اقدام خیرخواهانه ابوشهیدین در ساخت کتابخانه نشان از بینش عمیق و نگاه درست ایشان به نیاز جامعه است.
 
استاندار مازندران به تشویق حضور مردم و خیرین در عرصه فرهنگی به‌ویژه کتابخانه سازی تأکید کرد.

حسین زادگان بیان کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی می‌تواند جوانان کشور را از گزند آسیب‌های اجتماعی و همچنین هجمه‌های دشمنان در فضای مجازی حفظ کند.
 
117 کتابخانه عمومی فعال در مازندران
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در آیین کلنگ زنی کتابخانه عمومی شهیدان معلمی در شهرستان جویبار بابیان اینکه 117 کتابخانه عمومی در مازندران وجود دارد اظهار کرد: طی چند سال اخیر 27 کتابخانه در استان مازندران به بهره‌برداری رسیده است که امیدواریم تا پایان کار دولت دو کتابخانه دیگر نیز به بهره‌برداری برسد.
 
آرزو ولی پور با اشاره به ساخت کتابخانه عمومی شهیدان معلمی جویبار گفت: این شهدا نیز در عرصه فرهنگی در جبهه‌های جنگ تحمیلی فعال بودند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و این اقدام خیرخواهانه متناسب و در شأن این شهداست.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران بابیان اینکه در چند سال گذشته پروژه جدیدی را کلنگ نزدیم عنوان کرد: نخواستیم کاری را شروع کنیم و حقی برای مردم به وجود آوریم که نتوانیم از پس آن بربیاییم ولی امروز اولین پروژه جدیدی است که به همت این خیر بزرگ آیت‌الله معلمی قرار است ساخته شود.   

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 438124

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438124/ترویج-کتاب-خوانی-جوانان-گزند-هجمه-های-فضای-مجازی-دور-می-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com