مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان مازندران:

دفاع مقدس توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
کد مطلب : ۴۳۸۰۵۵
مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و مقاومت مازندران گفت: دفاع مقدس توانست در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... معادلات جهانی معمول را بر هم زند.
۱
plusresetminus
دفاع مقدس توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند
محمدعلی یوسفی در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: دفاع مقدس فصلی از تاریخی است که در آن بهای مردانگی و عیار زنانگی اش به ایستادگی بود و استقامتی از جنس دلدادگی به میهن...

وی بیان کرد: روزهایی که مرگ در آن به سایه خزید، شهادت افتخار و قامت راست کرده بود. حماسه ای بزرگ که در آن خط مقدم ‌ها از پرچین نگاه ملتش ترسیم می ‌شد و شهادت، شاه راهی به وسعت افق قلب رزمندگانش بود.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و مقاومت مازندران افزود: پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت های رهبر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت های آرمانگرا و ایدئولوژی جهانگیر شد.

این مسئول ادامه داد: دفاع مقدس توانست در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل های مادی دنیا پرستان را نقش بر آب سازد.

یوسفی خاطرنشان کرد: این حادثه عظیم، بی شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعد بر جای خواهد گذاشت.

وی گفت: حال که جای جای این خاک نشانی است از پلاک‌ هایی که برات بهشت را با قطره های خون خود گرفتند و لحظه‌ای از دفاع از حریم کشور و ناموس غفلت نکردند؛ برماست که یاد و خاطره شهیدانش را همواره زنده نگه داشته و امید است با اتکاء به وعده های الهی و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا "مدظله العالی " با کلید واژه « ایستادگی و مقاومت » برای تبیین معارف دفاع مقدس برای نسل جوان اهتمام ورزیده و بذرافشان امید برای آحاد جامعه باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰