تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۴۳۸۰۵۳
با هدف معرفی الگوهای موفق تولید به جامعه و تشویق صاحبان صنایع نمونه، و در «قالب طرح جهش تولید در قاب رسانه»، تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج مهندسین صنعتی مازندران و سازمان بسیج رسانه استان منعقد شد.
۰
plusresetminus
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بسیج مهندسین صنعتی و بسیج رسانه مازندران
به گزارش بلاغ، با هدف معرفی الگوهای موفق تولید به جامعه و تشویق صاحبان صنایع نمونه، و در «قالب طرح جهش تولید در قاب رسانه»، تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج مهندسین صنعتی مازندران و سازمان بسیج رسانه استان منعقد شد.

این تفاهم‌ نامه به امضای اسماعیلی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان مازندران و حق شناس مسئول سازمان بسیج رسانه استان رسید.

از مفاد مهم تفاهم نامه انجام بازدیدهای مشترک با حضور اصحاب رسانه و همچنین مسئولین و متولیان امر صنعت و کارشناسان مربوطه با هدف انعکاس و رفع مشکلات مهم صنایع استان با بهره گیری از ظرفیت مهم رسانه های مکتوب و مجازی و صدا و سیمای استان و همچنین معرفی تولید کنندگان و صادرکنندگان نمونه استان جهت الگوسازی و ایجاد فضای رقابت در بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان است.

*بازدید خبرنگاران از صنایع غذایی هپی نس

با هدف معرفی الگوهای موفق تولید طرح “جهش تولید در قاب رسانه” با بازدید خبرنگاران از صنایع غذایی هپی نس در شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری آغاز شد.

اسماعیلی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان مازندران هدف این بازدید را معرفی کارگاه‌های موفق تولید و رفع موانع فراروی واحدهای دارای مشکل اعلام کرد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا در راستای فرامین مقام معظم رهبری از واحدهای تولیدی که در شرایط سخت، چراغ تولید را روشن نگه داشته‌اند، حمایت کنیم.

صنایع غذایی شمسا شمال در سال 1393 با نام تجاری هپی نس در زمینی به وسعت شش هزار متر مربع در شهر ساری تأسیس شد.
این شرکت با بکار گیری پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا و بهره گیری از ایده های خلاقانه، و کادری مجرب محصولات خود را که شامل انواع برگرها، پیتژا، کباب، گوشت خام، و فرآوری شده با راعیت اصول و استانداردهای روز دنیا به هموطنان عزیر عرضه نموده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴