کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خبر داد

تجلیل از 1600 پیشکسوت دفاع مقدس/۵۴ خانه محروم در میاندورود ساخته شد

31 شهريور 1399 ساعت 21:30

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود گفت: تا ۳۰ مهر ماه از هزار و ۶۰۰ پیشکسوت جهاد و شهادت اعم از از پاسداران، بسیجیان، ارتشیان، اصناف، بازاریان، عالمان و فرهنگیان در این شهرستان تجلیل خواهد شد.


به گزارش بلاغ، سرهنگ جعفر اصغری امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اعلام اینکه برنامه‌های ما در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار محوری "ما قوی هستیم" برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دفاع مقدس به‌عنوان الگویی از جهاد ایرانی اسلامی از فداکاری، ایثار، جهاد، خودباوری و استقلال گنجینه‌ای برای آزادی‌خواهان جهان است.

وی بیان کرد: در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۷، عراق با همراهی بیش از ۵۰ کشور دنیا جنگ همه‌جانبه‌ای را بر علیه ایران اسلامی به راه انداخت ولی پیروز این جنگ ما بودیم که این پیروزی در جهان همچون خورشید می‌درخشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با اشاره به مجاهدت چهل ساله سردار سلیمانی در جبهه مقاومت، خاطرنشان کرد: زمانی که نام سردار سلیمانی را میبریم از یک دژ محکم ضد استکباری در منطقه سخن می‌گوییم که در مکتبی برگرفته از عاشورا و دفاع مقدس رشد کرده است.

اصغری تصریح کرد: از اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس تا هفت مهر، برنامه‌های مختلفی اعم از نشست بصیرتی مجازی، شبی با خاطرات شهدا، برنامه‌ هفت شب هفت شهید در بستر فضای مجازی، نمایشگاه مجازی بسیج‌ دانش‌آموزی در آموزش و پرورش را خواهیم داشت.

وی به تقدیر ۴۰ نفر از رزمندگان در شهرستان میاندورود همزمان با برگزاری آیین نکوداشت پیشکسوتان جنگ در اولین روز از هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تا ۳۰ مهر ماه از هزار و ۶۰۰ پیشکسوت جهاد و شهادت اعم از از پاسداران، بسیجیان، ارتشیان، اصناف، بازاریان، عالمان و فرهنگیان در این شهرستان تجلیل خواهد شد.

اصغری افزود: رزمایش بزرگ ثامن در فضای مجازی، افتتاح گلزار شهدای روستای ولوجا، نشست روشنگری با موضوع امیدآفرینی، عطر افشانی گلراز شهدا، برگزاری برنامه شهید آبروی محله، نمایشگاه یادیاران، اعزام راویان پاتوقی در کوچه‌ها، دیدار با خانوده شهدای مدافع حرم، برنامه فرهنگی تبیین مقاومت در مدارس خواهیم داشت.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و انجام رزمایش کمک مومنانه در سطح کشور، تاکید کرد: از اولین مرحله از رزمایش مومنانه تاکنون توزیع ۱۰ هزار سبد معیشتی را در این شهرستان داشتیم و در زمینه تولید لوازم بهداشتی اگر درخواستی از سوی بهداشت و فرمانداری باشد بسیجیان دوباره آماده انجام این کار هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود از افتتاح چند خانه محروم در این هفته خبر داد و گفت: در راستای محرومیت‌زدایی در میاندورود تاکنون ۵۴ خانه محروم ساخته شد که در هفته دفاع مقدس از ۳ خانه رونمایی خواهد شد.


کد مطلب: 438052

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438052/تجلیل-1600-پیشکسوت-دفاع-مقدس-۵۴-خانه-محروم-میاندورود-ساخته

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com