تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۳۸۰۵۱
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: دفاع مقدس در حقیقت یک انقلاب بزرگ دفاعی بود که توانست امنیت را به وجود آورد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اهواز اظهار کرد: دفاع مقدس درحقیقت یک انقلاب نظامی بزرگ بود که توانست سرزمین‌های ملت ایران را از پس از ۲۰۰ سال از تجاوزگری آزاد کنند و امنیت را به وجود آورد.
وی افزود: امیدواریم تمام مردم کشور از این جنگ عبرت بگیرند که در آینده شاهد وقوع هیچ جنگی نباشیم و با روحیه بازدارندگی امنیت ایران اسلامی را همچنان حفظ نماییم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز یکی از میوه‌های پرثمر دفاع مقدس بود که در عملیات‌های مختلف جنگ حضور مؤثر و پررنگی داشت و پس از دوران دفاع مقدس در ایجاد امنیت و آرامش مناطق جنوب شرق کشور نقش‌آفرینی نمود.
وی ادامه داد: ایشان با حضور در جبهه مقاومت تبدیل به یک چهره قهرمان مقاومت بین‌المللی شد که با ابتکارات و خلاقیتی که داشت راه نو و جدید را در امنیت در پیش گرفت.
محسن رضایی تصریح کرد: شهید سلیمانی در ظاهر یک نظامی بود اما در سطح دیپلماتیک بین‌المللی و جلسات مهم با سران کشورها بسیار قوی ظاهر می‌شد.
وی ضمن بیان آنکه شهید قاسم سلیمانی تمام زندگی خود را وقف خدمت به اسلام و ایران اسلامی نمود، بیان کرد: علاوه بر آنکه یک فرد انقلابی، نظامی، دیپلماتیک ، تئورسین در حفظ امنیت بود بسیار مردمی و دلسوزانه نسبت به مستضعفین عمل می‌کرد اما در مقابل دشمنان ایران و بشریت بسیار قوی عمل می‌ایستاد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴