کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقام سابق اماراتی خواستار تشکیل دولت واحد فلسطینی-اسرائیلی شد

31 شهريور 1399 ساعت 12:45

رئیس پلیس سابق دبی که پیشتر خواستار عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه عرب شده بود، این بار خواستار تشکیل دولت واحد فلسطینی- اسرائیلی شد.


به گزارش بلاغ به نقل از«ضاحی خلفان» رئیس پلیس سابق دبی و از نزدیکان «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی  خواستار تشکیل دولت واحد فلسطینی-اسرائیلی شد.
خلفان در حساب توئیتری خود نوشت: «خوشحال می‌شوم که به رهبران اسرائیلی و فلسطینی یک طرح ابتکاری برای حل منازعه فلسطینی-اسرائیلی را پیشنهاد کنم و آن ادغام دو ملت باهوش در یک دولت واحد با رعایت حقوق بشر است».

 
وی افزود که «ادغام فلسطینیان و اسرائیلی‌ها در یک دولت واحد آرزوی من است چرا که این یک راه‌حل عادلانه است و همه شما اهل همین سرزمین هستید».
این اظهارات خلفان در حالی است که امارات و بحرین هفته گذشته در حضور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا توافقنامه صلح با رژیم صهیونیستی را امضا کردند که بر تأسیس سفارتخانه‌ها و تبادل سفرای رژیم صهیونیستی با این دو کشور عربی تأکید دارد.
خلفان پیشتر نیز خواستار عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه عرب و تغییر نام این اتحادیه به «اتحادیه کشورهای خاورمیانه» شده بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438029

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438029/مقام-سابق-اماراتی-خواستار-تشکیل-دولت-واحد-فلسطینی-اسرائیلی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com