تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۳۸۰۱۱
مسؤول سازمان بسیج کارگران کشور گفت: امروز در حالی‌ که مدافعان سلامت ما در حال پیکار با بیماری تحمیل‌شده بر کشور هستند، کارگران زحمتکش ما هم به‌ عنوان مدافعان صنعت درگیر یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلی حسین رعیتی‌فرد صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع مسؤولان و کارکنان مجموعه ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران افراد و یا کشورهایی که تاب و تحمل چنین گفتمانی آزادی‌خواه و عدالت محوری را نداشتند، آشکارا و پنهانی دشمنی با ایران را آغاز کردند.
مسؤول سازمان بسیج کارگران کشور خاطرنشان کرد: در همان ابتدای کار با تحریک صدام جنگی را بر مردم ایران تحمیل کردند که در آن بیش از ۵۰ کشور بزرگ و قدرتمند دنیا حامی رژیم بعث بودند.
وی با بیان اینکه از حلبچه تا شلمچه برای کشور ایران جبهه‌هایی تعریف کرده بودند، متذکر شد: گستره‌ی جنگ با رژیم بعث تنها به یک کشور خلاصه نمی‌شد و ایران با کشوری به نام عراق و به نمایندگی از جبهه استکبار مقابله می‌کرد.
رعیتی فرد با اشاره به نقش کارگران در دوران دفاع مقدس افزود: همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، به‌درستی که کارگران در دوران دفاع مقدس در دو جبهه در حال نبرد بودند، اولین جبهه خاک‌ریزهایی بود که در خط مقدم تعریف‌شده بودند اما جبهه دیگری هم وجود داشت و آن خط مقدم جبهه صنعت بود.
وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر کشورمان با یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی مواجه شده است، تصریح کرد: امروز در حالی‌ که مدافعان سلامت ما در حال پیکار با بیماری تحمیل‌شده بر کشور هستند، کارگران زحمتکش ما هم به‌عنوان مدافعان صنعت درگیر یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستند.
مسؤول سازمان بسیج کارگران کشور افزود: امروز دشمن‌هایی که تاکنون رنگ دموکراسی و صندوق‌های آزاد رأی را به خود ندیده‌اند ایران را به دیکتاتوری متهم می‌کنند، گویا این افراد و کشورهای ندیده‌اند که از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون بیش از ۹۰۰ میلیون برگه رأی در صندوق‌ها توسط همین مردم ولایتمدار ایران ریخته شده و بالغ‌ بر ۳۷ انتخابات برگزار کرده‌اند.
وی با توجه به نقش ذوب‌آهن اصفهان در دوران دفاع مقدس یادآور شد: در آن زمان نیروهای ذوب‌آهن در قالب گروه‌های تخصصی در گردان‌های رزمی ایفای نقش می‌کردند، از گروه‌های تعمیرات تانک گرفته تا دیگر خدمات فنی که لازمه آن شرایط بود.
رعیتی‌فرد با توجه به دستاوردها و جایگاه ایران اسلامی در منطقه و جهان خاطرنشان کرد: امروز خاک‌ریزهای نبرد با دشمنان هزاران کیلومتر جلوتر رفته و امروز ایران عزیز در جبهه‌های مختلف صنعتی، علمی و نظامی به  دستاوردهای چشمگیری دست‌یافته که قابل‌مقایسه با تمام عمر رژیم و حکومت پهلوی نیست.
وی با اشاره به مؤلفه‌های قدرت کشور ایران افزود: امروز کشورمان به خاطر داشتن مردمی دلسوز و نیروهای جوان متخصص و دوستدار کشور، دسترسی به آب‌های آزاد، منابع غنی، باورهای دینی و وجود رهبری دلسوز و زمان‌شناس توانسته به چنان جایگاهی از رشد برسد که از همین موضوع دشمنانمان به جد نگران هستند.
«پیغام فتح، ویژه‌نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس را در صفحه اول فارس مشاهده کنید.»





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴