مدیرکل بنیاد شهید مازندران عنوان کرد

پیوند عمیق وفاداری شهیدان همیشه جاوید با نهضت حسینی

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۳۷۹۹۸
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه صفر گفت: تقارن این دو رویداد مهم، بیانگر پیوند عمیق و وفاداری شهیدان همیشه جاوید با نهضت حسینی و عشق آنان به اهل بیت (ع) و آل ا ... بوده است.
۰
plusresetminus
پیوند عمیق وفاداری شهیدان همیشه جاوید با نهضت حسینی
هدایت مظلومی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه عرصه هشت سال دفاع مقدس، آزمونی بزرگ برای اثبات حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود گفت: باید هفته دفاع مقدس را که یادآور ایستادگی، مقاومت و از خود گذشتگی جوانان غیور این ملت است به معنای واقعی آن درک کنیم و حماسه هایی که ایثارگران و رزمندگان ما در این دوره ازتاریخ درخشان انقلاب اسلامی، خلق کردند گرامی بداریم.

وی با اشاره به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و همگانی کردن آن در جامعه اظهار داشت: امروز جوانان و نسل نوپای جامعه ما باید بدانند که برای حفظ این سرزمین چه عزیزانی جان و عضوی از اعضای خویش را در طبق اخلاص نهادند و به شهادت رسیدند.

این مسئول افزود: در این طریق متعالی، عده ای با تقدیم جسم خود و جمعی در اسارت زندانهای بعثی، اوج ایثار را به نمایش گذاشتند.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس پاسداشت ارزشها و صیانت از شرافت انسانی است عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازشناسی حماسه عظیمی است که با ایثار و فداکاری فرزندان پاک میهن اسلامی ما رقم خورده است.

مظلومی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه صفر اظهار کرد: تقارن این دو رویداد مهم، بیانگر پیوند عمیق و وفاداری شهیدان همیشه جاوید با نهضت حسینی و عشق آنان به اهل بیت (ع) و آل ا ... بوده است.

وی تصریح کرد: شهیدان گلگون کفن در چنین مکتبی رشد و پرورش یافتند.

مدیر کل بنیاد مازندران و مسئول کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان، تکریم و تجلیل از ایثارگران را یکی از برنامه های مهم این کمیته دانست و گفت: دیدار و سپاسگزاری از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در تمامی زمان ها بویژه هفته دفاع مقدس یک امری ضروری است.

وی افزود: دیدار از خانواده شهدایی که تاریخ شهادت آنان از 31 /6 لغایت 6 / 7 می باشد با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در اولویت هستند.

مظلومی عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، حضور فعال دستگاههای عضو کمیته ایثارگران در نمایشگاه هفته دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان ادارات،نواختن زنگ دفاع و مقاومت، تبلیغات محیط اداری ( بنر، پرچم، سنگرسازی و...) و مسابقات فرهنگی را از دیگر برنامه های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی گفت: کنگره ملی لاله های سفید ( بزرگداشت شهدای منا بصورت ویدئو کنفرانسی و تجلیل از سه خانواده شهدای منا استان، فراخوان مقاله ( روایت چهلم ) ویژه دستگاههای فرهنگی و گروههای ایثارگری، اعزام پیام آوران ایثار، برگزاری جشنواره تربیت حکیمانه، برگزاری کنگره ملی شکوه ایثار ( تجلیل از مادران، همسران و دختران شاهد و ایثارگر) را از دیگر برنامه های کمینه ایثارگران مازندران در هفته دفاع مقدس بیان کرد.   

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در این ایام، یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشته و به ارواح مطهر آن سالکان و عاشقان اهل بیت (ع) درود می فرستیم و در مقابل رشادت طلبی آن مجاهدان طریق الی  ا...، جانبازان عزیز، آزادگان سرافراز و خانواده های صبور و مقاوم این طلایه داران عزت و آزادگی سر تعظم فرود می آوریم.

گفتنی است استان مازندران 10 هزار و 400 شهید والامقام تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴