کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل بنیاد شهید مازندران عنوان کرد

پیوند عمیق وفاداری شهیدان همیشه جاوید با نهضت حسینی

31 شهريور 1399 ساعت 13:03

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه صفر گفت: تقارن این دو رویداد مهم، بیانگر پیوند عمیق و وفاداری شهیدان همیشه جاوید با نهضت حسینی و عشق آنان به اهل بیت (ع) و آل ا ... بوده است.


هدایت مظلومی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه عرصه هشت سال دفاع مقدس، آزمونی بزرگ برای اثبات حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود گفت: باید هفته دفاع مقدس را که یادآور ایستادگی، مقاومت و از خود گذشتگی جوانان غیور این ملت است به معنای واقعی آن درک کنیم و حماسه هایی که ایثارگران و رزمندگان ما در این دوره ازتاریخ درخشان انقلاب اسلامی، خلق کردند گرامی بداریم.

وی با اشاره به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و همگانی کردن آن در جامعه اظهار داشت: امروز جوانان و نسل نوپای جامعه ما باید بدانند که برای حفظ این سرزمین چه عزیزانی جان و عضوی از اعضای خویش را در طبق اخلاص نهادند و به شهادت رسیدند.

این مسئول افزود: در این طریق متعالی، عده ای با تقدیم جسم خود و جمعی در اسارت زندانهای بعثی، اوج ایثار را به نمایش گذاشتند.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس پاسداشت ارزشها و صیانت از شرافت انسانی است عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازشناسی حماسه عظیمی است که با ایثار و فداکاری فرزندان پاک میهن اسلامی ما رقم خورده است.

مظلومی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه صفر اظهار کرد: تقارن این دو رویداد مهم، بیانگر پیوند عمیق و وفاداری شهیدان همیشه جاوید با نهضت حسینی و عشق آنان به اهل بیت (ع) و آل ا ... بوده است.

وی تصریح کرد: شهیدان گلگون کفن در چنین مکتبی رشد و پرورش یافتند.

مدیر کل بنیاد مازندران و مسئول کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان، تکریم و تجلیل از ایثارگران را یکی از برنامه های مهم این کمیته دانست و گفت: دیدار و سپاسگزاری از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در تمامی زمان ها بویژه هفته دفاع مقدس یک امری ضروری است.

وی افزود: دیدار از خانواده شهدایی که تاریخ شهادت آنان از 31 /6 لغایت 6 / 7 می باشد با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در اولویت هستند.

مظلومی عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، حضور فعال دستگاههای عضو کمیته ایثارگران در نمایشگاه هفته دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان ادارات،نواختن زنگ دفاع و مقاومت، تبلیغات محیط اداری ( بنر، پرچم، سنگرسازی و...) و مسابقات فرهنگی را از دیگر برنامه های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی گفت: کنگره ملی لاله های سفید ( بزرگداشت شهدای منا بصورت ویدئو کنفرانسی و تجلیل از سه خانواده شهدای منا استان، فراخوان مقاله ( روایت چهلم ) ویژه دستگاههای فرهنگی و گروههای ایثارگری، اعزام پیام آوران ایثار، برگزاری جشنواره تربیت حکیمانه، برگزاری کنگره ملی شکوه ایثار ( تجلیل از مادران، همسران و دختران شاهد و ایثارگر) را از دیگر برنامه های کمینه ایثارگران مازندران در هفته دفاع مقدس بیان کرد.   

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در این ایام، یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشته و به ارواح مطهر آن سالکان و عاشقان اهل بیت (ع) درود می فرستیم و در مقابل رشادت طلبی آن مجاهدان طریق الی  ا...، جانبازان عزیز، آزادگان سرافراز و خانواده های صبور و مقاوم این طلایه داران عزت و آزادگی سر تعظم فرود می آوریم.

گفتنی است استان مازندران 10 هزار و 400 شهید والامقام تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 437998

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437998/پیوند-عمیق-وفاداری-شهیدان-همیشه-جاوید-نهضت-حسینی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com