دیدار تیم‌های استقلال و الشرطه عراق با تساوی به پایان رسید که هواداران این تیم باید در انتظار بازی بعدی این تیم برای صعود به مرحله بعدی باشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مهدی پاشازاده از مدافعان سابق استقلال تهران و تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار در گچساران بعد از پایان دیدار  استقلال و الشرطه عراق  اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم این بازی در چند فاز مختلف بود.
پاشازاده تصریح کرد: در نیمه اول استقلال احترام زیادی برای حریف عراقی قائل شد و این کار را برای استقلال سخت کرده بود.
وی بیان کرد: هر چند در نیمه اول در ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اول توانستیم مالکیت توپ را داشته باشیم اما متاسفانه در سه ضربه ایستگاهی به مشکل برخوردیمکه یکی را حسینی واکنش داد و یک ضربه ایستگاهی دیگر تبدیل به گل شد و یک ضربه ایستگاهی دیگر به خیر گذشت.
پاشازاده با بیان اینکه برای خود من سوال است چرا استقلال امروز تغییر شیوه داده بود و از ۴_۴_۲ به ۳_۵_۲ آمده بود عنوان کرد: مگر همان کادر فنی در طول فصل  با شیوع 4-4-2چهاربازی نکرده بودند و امروز چرا باید تغییر شیوه بدهند و به سه‌؛ پنج‌؛ دو روی بیاورند.
مدافع سابق استقلال و تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: مشاهده کردیم هرچه تیم الشرطه با تعویض کردن ضعیف‌تر شد استقلال ایران با تعویض های خود قوی تر شد چنانکه ملاحظه کردید با آمدن علی کریمی و ارسلان مطهری برتری به استقلال رسید و ترازویی بازی نیز به نفع استقلال شد.
پاشازاده ادامه داد: متاسفانه ما تمرکز نداشتیم و عدم تمرکز برای بازی بعدی باید حل شود.
وی با توصیه به کادرفنی استقلال گفت: عدم تمرکز تیم و مشکل ضربات ایستگاهی باید در بازی بعدی حتما حل شود و بدانند تغییر تاکتیکی برای تیم ها کار را سخت می‌کند و برای خودم جای سوال است و نمی دانم چرا امروز استقلال تغییر شیوه داد.
پاشازاده اظهار داشت: امیدوارم در بازی بعدی استقلال بازی نیمه دوم امروز را انجام دهد و اگر بازی نیمه دوم را استقلال انجام دهد می‌تواند جز ۴ تیم اول آسیا باشد.
به گزارش خبرنگار ، دیدار تیم‌های استقلال و الشرطه عراق از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید که با این نتیجه استقلال ۲ امتیازی شد و الشرطه با ۵ امتیاز منتظر دیدار آخر استقلال و الاهلی عربستان خواهد ماند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲