کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهدی پاشازاده: عدم تمرکز و ضربات ایستگاهی مشکل بزرگ استقلال/استقلال می تواند به مرحله بعد صعود کند

31 شهريور 1399 ساعت 12:20

دیدار تیم‌های استقلال و الشرطه عراق با تساوی به پایان رسید که هواداران این تیم باید در انتظار بازی بعدی این تیم برای صعود به مرحله بعدی باشند.


به گزارش بلاغ به نقل از مهدی پاشازاده از مدافعان سابق استقلال تهران و تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار در گچساران بعد از پایان دیدار  استقلال و الشرطه عراق  اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم این بازی در چند فاز مختلف بود.
پاشازاده تصریح کرد: در نیمه اول استقلال احترام زیادی برای حریف عراقی قائل شد و این کار را برای استقلال سخت کرده بود.
وی بیان کرد: هر چند در نیمه اول در ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اول توانستیم مالکیت توپ را داشته باشیم اما متاسفانه در سه ضربه ایستگاهی به مشکل برخوردیمکه یکی را حسینی واکنش داد و یک ضربه ایستگاهی دیگر تبدیل به گل شد و یک ضربه ایستگاهی دیگر به خیر گذشت.
پاشازاده با بیان اینکه برای خود من سوال است چرا استقلال امروز تغییر شیوه داده بود و از ۴_۴_۲ به ۳_۵_۲ آمده بود عنوان کرد: مگر همان کادر فنی در طول فصل  با شیوع 4-4-2چهاربازی نکرده بودند و امروز چرا باید تغییر شیوه بدهند و به سه‌؛ پنج‌؛ دو روی بیاورند.
مدافع سابق استقلال و تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: مشاهده کردیم هرچه تیم الشرطه با تعویض کردن ضعیف‌تر شد استقلال ایران با تعویض های خود قوی تر شد چنانکه ملاحظه کردید با آمدن علی کریمی و ارسلان مطهری برتری به استقلال رسید و ترازویی بازی نیز به نفع استقلال شد.
پاشازاده ادامه داد: متاسفانه ما تمرکز نداشتیم و عدم تمرکز برای بازی بعدی باید حل شود.
وی با توصیه به کادرفنی استقلال گفت: عدم تمرکز تیم و مشکل ضربات ایستگاهی باید در بازی بعدی حتما حل شود و بدانند تغییر تاکتیکی برای تیم ها کار را سخت می‌کند و برای خودم جای سوال است و نمی دانم چرا امروز استقلال تغییر شیوه داد.
پاشازاده اظهار داشت: امیدوارم در بازی بعدی استقلال بازی نیمه دوم امروز را انجام دهد و اگر بازی نیمه دوم را استقلال انجام دهد می‌تواند جز ۴ تیم اول آسیا باشد.
به گزارش خبرنگار ، دیدار تیم‌های استقلال و الشرطه عراق از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید که با این نتیجه استقلال ۲ امتیازی شد و الشرطه با ۵ امتیاز منتظر دیدار آخر استقلال و الاهلی عربستان خواهد ماند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437988

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437988/مهدی-پاشازاده-عدم-تمرکز-ضربات-ایستگاهی-مشکل-بزرگ-استقلال-می-تواند-مرحله-بعد-صعود-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com