تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۳۷۹۸۷
هکرها اطلاعات حدود هزار پلیس عالی رتبه را در کشور بلاروس افشا کردند. این هکرها همچنین وعده داده اند که در آینده اطلاعات پلیس های بیشتری را افشا می کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل اززد دی نت، هکرها اسامی و مشخصات فردی بیش از هزار مامور پلیس عالی رتبه را در کشور بلاروس افشا کرده اند.
از جمله اطلاعاتی که بدین شیوه افشا شده می توان به نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل خدمت و عناوین شغلی این نیروهای پلیس اشاره کرد. داده های مربوط به این ۱۰۰۳ مامور پلیس از طریق یک فایل در اینترنت دست به دست می شود. بخش اعظم این نیروهای پلیس ستوان، سرگرد و سرهنگ هستند.
یک خبرگزاری ضددولتی بلاروس به نام نکستا نیز این اطلاعات را در کانال تلگرام رسمی خود منتشر کرده است. هنوز مشخص نیست آیا اطلاعات منتشر شده از این طریق از صحت و دقت برخوردارند یا صرفا به منظور تسویه حساب شخصی در فضای مجازی در دسترس قرار گرفته اند.
وزارت کشور بلاروس نشت این اطلاعات را تایید کرده، اما در مورد میزان صحت آنها سکوت کرده و افزوده که تلاش برای شناسایی عوامل این رویداد ادامه می یابد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰