تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۳۷۹۸۶
یک عضو ارشد سازمان بدر عراق با تاکید بر اینکه کشورش در جنگ با داعش مدیون ایران است، از دولت عراق خواست در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه تهران در کنار آن باشد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«محمد مهدی البیاتی» وزیر اسبق حقوق بشر عراق و عضو شورای مرکزی سازمان بدر به ریاست «هادی العامری» از دولت عراق خواست در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران در کنار این کشور باشد.
محمد البیاتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «بغداد الیوم» گفت: شورای امنیت، سازمان ملل و دیگر کشورها در برابر تحریم‌های اقتصادی ظالمانه آمریکا علیه ایران باید در کنار این کشور باشند.
البیاتی گفت: ما عراقی‌ها در جنگی که علیه داعش داشتیم، مدیون ایرانی‌ها هستیم و اگر مهمات و فرماندهان آنها دراختیار ما نبود وضعیت عراق از آنچه اکنون است، متفاوت بود.
این رهبر سازمان بدر در ادامه از دولت عراق خواست به منظور کاهش فشار تحریم‌های کمرشکن واشنگتن علیه تهران در کنار ایران بایستد و به آن کمک اقتصادی کند.
این رهبر سازمان بدر عراق درباره انتخابات آتی آمریکا هم با بیان اینکه پیروزی «جو بایدن» در این انتخابات هیچ فرقی در سیاست خارجی واشنگتن ایجاد نخواهد کرد،گفت: همه آنها صرفا یک عروسک خیمه شب بازی هستند که مطابق با برنامه‌هایی از پیش مشخص حرکت می‌کنند؛ اما امیدواریم سیاست اجرایی آتی با سیاست خصمانه کنونی ترامپ متفاوت باشد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴