تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۳۷۹۸۰
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با نتایجی که رقم خورده کار استقلال پیچیده شده و فقط باید مقابل الاهلی فوتبال هجومی بازی کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازبهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار ، در خصوص دیدار استقلال و الشرطه عراق اظهار داشت:  در نیمه اول بازی خوبی از طرف استقلال شاهد نبودیم و خط هافبک ما یک خط نامتعادل بود. نه پاس آنچنانی به مهاجمان دادند و نه مالکیت میدان را در اختیار داشتند. در این نیمه کمبود یک بازیکن بازیساز کاملا مشهود بود.
وی افزود: گلی که خوردیم روی ارسال بود و تیم‌های عراقی معمولا روی ارسال ها خوب کار می‌کنند. به جز آن، یکی دو موقعیت برای حریف به وجود آمد که یکی از آنها را حسیی خوب دفاع کرد. دو مدافع وسط ما در این بازی از رو به رو خوب سر می زدند ولی از کنار باید مقداری روی این موضوع کار شود.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در نیمه دوم منتظر بودیم که کریمی و مطهری اضافه شوند که همین اتفاق افتاد. کریمی تمرینات زیادی نداشت و شاید اگر از اول بازی می کرد کارایی نیمه دوم را نمی توانست داشته باشد. با اضافه شدن کریمی همه چیز نظم پیدا کرد. با اضافه شدن مطهری فشار بیش از اندازه ای به تیم حریف وارد شد که آنها مجبور شدند 5 تعویض انجام بدهند.
فریبا ادامه داد: دیاباته در این بازی روز خوبی نداشت و به نظر می رسد که بدن او آماده نبود. البته برای یک بدنساز خیلی سخت است یک تیم را 3 بار به خاطر تعطیلی ها، کرونا و ... آماده نگه دارد. البته  به این هم اشاره کنم که شیخ اثر خودش را می گذارد و او حداقل تیم حریف را عقب نگه می داشت.
وی یادآور شد: روی گلی که استقلال زد کار به نسبت ساده ای صورت گرفت اما کسانی که توانایی ذهنی خوبی دارند می توانند راحت چنین پاس هایی بدهند مثل کریمی که به موقع اسماعیلی را در فرصت قرار داد و او هم ضربه زد و مطهری کار را تمام کرد.
فریبا تصریح کرد: کار برای استقلال پیچیده شده و باید 2 گل بزنیم و مراقب باشیم. البته استقلال چاره‌ای جز برد ندارد و باید هجومی فوتبال بازی کند و من امیدوارم  در نهایت شرایط به شکلی رقم بخورد که کار به کارت زرد و قرمز و اینگونه مسائل نکشد.
پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: امیدوارم در این 3 روز تمریناتی که داده می‌شود به سمتی برود که خنده در آن وجود داشته باشد و از نظر روانی تیم آماده بازی شود. اگر کریمی خوب استراحت کند برای این بازی آماده خواهد شد و می تواند به ما کمک کند. به نامجو مطلق هم تبریک می گویم که تعویض های خوبی داشت و با اضافه کردن 2 بازیکن تیم را به امتیاز رساند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما