تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۳۷۹۷۹
فرمانده سپاه کربلای مازندران در حاشیه نمایشگاه «ما قوی هستیم»،اعلام کرد: امروز ‌به جرات می‌توان گفت که بعد از چهل سال همچنان همان رشادت‌ها و ایثارگری‌های دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف سبب صیانت از انقلاب اسلامی شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سیاوش مسلمی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت در پارک موزه دفاع مقدس استان، در جمع خبرنگاران با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به اینکه این نمایشگاه با شعار «ماقوی هستیم» از ۳۰شهریور آغاز به کار کرده است، گفت:‌ تا هفتم مهرماه این نمایشگاه برپا است.

وی با دعوت از مردم استان برای بازدید از این نمایشگاه افزود: نمایشگاه «ما قوی هستیم» با تلاش و زحمات همه ارگان‌ها و نهادها وطراحی بسیجیان عزیز برپا شده که نماد هشت سال دفاع مقدس و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه علمی پژوهشی و نیز دفاعی و نظامی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه هدف از  برگزاری نمایشگاه را  انتقال معارف دفاع مقدس و عبرت‌های هشت سال جنگ تحمیلی دانست و تاکید کرد:‌ امروز ‌به جرات می‌توان گفت که بعد از چهل سال همچنان همان رشادت‌ها  و ایثارگری‌های دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف سبب صیانت از انقلاب اسلامی شده است.

مسلمی با تصریح بر اینکه از هشت سال دفاع مقدس جنگ معنوی، غیرت دینی و یک جنگ اعتقادی  بود، افزود: جنگ تحمیلی، جنگ اسلام در مقابل کفر بود دشمنان یک  جنگ بین‌المللی علیه ایران اسلامی به راه انداخته بودند، اما ایران اسلامی با غیرت، شجاعت و ایثارگری جوانان به پیروزی رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه هم در عرصه جنگ نرم، جوانان امروز با سرلوحه قرار دادن ایثار جوانان رزمنده دیروز در میدان هستند، خاطرنشان کرد: جوانان امروزی با استفاده از تجریبات جوانان رزمنده دیروز در مقابل دشمن ایستادند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان به زحمات ایثارگران، جانبازان و آزادگان و همچنین غواصان مظلوم در هشت سال دفاع مقدس  اشاره کرد و یادآور شد:‌ این نمایشگاه  روایت‌گر غیرت دینی و شجاعت جوانان است که ملت ایران به واسطه آن در امنیت و آرامش بوده و ایران اسلامی در اوج توانمندی، اقتدار و آزادگی قرار دارد.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰