تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۳۷۹۶۵
استاندار گلستان گفت: تا پایان آبان ماه برای تامین سموم مورد نیاز زمین‌های کشاورزی مشکل نداریم و تلاش می‌کنیم در آینده نیز کشاورزان با کمترین مشکل مواجه شوند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در نوزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به مشکلاتی که برای تولیدکننده مرغ در سطح استان و کشور وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به کاهش ذخایر نهاده‌های مورد نیاز مرغداری‌ها، قیمت مرغ در خرده‌فروشی‌ها کیلویی ۱۷ هزار تومان با پنج درصد نوسان تعیین می‌شود.
وی تصریح کرد: تلاش ما تثبیت و کاهش قیمت‌هاست اما به دلیل فشارهای بین‌المللی و تحریم‌های ظالمانه افزایش قیمت در برخی از کالاها اجتناب‌ناپذیر است.
* گلستان تنها به به عنوان یکی از استان‌های شاخص در تولید گوشت مرغ نوسانات قیمت ندارد
حق‌شناس افزود: نوسانات قیمت مرغ در تمام استان‌های کشور وجود دارد و تنها به گلستان به عنوان یکی از استان‌های شاخص در تولید گوشت مرغ مربوط نمی‌شود.
استاندار گلستان یادآور شد: بخش عمده‌ای از مصرف کود استان در زمینه کود اوره است که تلاش داریم تامین آن با مشکل مواجه نشود و در عین حال مقدمات تامین کود فسفات نیز انجام شده است.
حق‌شناس گفت: تا پایان آبان ماه برای تامین سموم مورد نیاز زمین‌های کشاورزی مشکل نداریم و تلاش می‌کنیم در آینده نیز کشاورزان با کمترین مشکل مواجه شوند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴