تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۳۷۹۵۰
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه قیمت ماسک در حال کاهش است، گفت: روزانه ۱۶ میلیون ماسک توسط کارگاه های جهادی در کشور تولید و توزیع می شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، حسن پور، عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج اصناف استان یزد به یاوه گوی های ترامپ اشاره کرد و اظهار داشت: مطالبی که ترامپ در ارتباط با مذاکره با ایران مطرح کرده، هیاهو های تبلیغاتی و داخلی آمریکا است و هیچ ارزشی ندارد.
وی با بیان اینکه آمریکا از ابتدا در برجام نبود که بخواهد از آن خارج شود، افزود: مشکل اصلی این بود که ما به جای اینکه با خدا عهد و پیمان ببندیم، می‌خواستیم با به اصطلاح کدخدا مسائل را حل و فصل کنیم و همین موضوع هم سبب شد که اقتصاد ما به این وضع دچار شود.
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور عنوان کرد: اگر به جای آمریکا و کشورهای اروپایی نگاهمان به خدا بود و از او کمک می‌خواستیم، همانند دوران هشت سال دفاع مقدس، در اوج دشمنی دشمنان معیشت مردم را حفظ می‌کردیم.
حسن پور، مشکل اصلی کشور را خودتحریمی دانست و تصریح کرد: ما به جای اینکه قوانین تسهیل‌گر برای مردم بگذاریم، به سمتی حرکت کرده‌ایم که در امور مربوط به مردم سنگ اندازی کنیم و مشکلات آنها را دوچندان نمائیم.
وی تاکید کرد: برای رفع این مشکلات باید به سمت ترامپ های داخلی آن هم از نوع اقتصادی برویم، اکنون متأسفانه هر روز می‌بینیم که همه اجناس در بازار در حال گران شدن است ولی با وجودی که ماسک این روزها به صورت بسیار زیاد توسط مردم استفاده می‌شود، ارزان‌تر هم می‌شود؛ دلیل این موضوع قرار گرفتن روند تولید ماسک در دستان اهلش بود.
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: زمانی که از طرف دولت به سازمان بسیج اصناف برای تأمین ماسک مراجعه شد، ما تاکید کردیم که از تأمین تا توزیع را انجام می‌دهیم و همین موضوع هم سبب شد سودجویان دیگر نتوانند همانند اوایل شیوع کرونا مشکل ساز شوند.
حسن پور بیان کرد: در حال حاضر روزانه ۱۶ میلیون ماسک در کارگاه‌های بسیج و مردمی در کشور تولید و در داروخانه‌ها توزیع می‌شود که این موضوع سبب کاهش قیمت ماسک شده است.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در گمرکات کشور کانتینرهای زیادی وجود دارد که مملو از اجناس ترخیص نشده است گفت: هفته گذشته در نشست وزارت کشور خطاب به وزیر کشور بیان کردم که در هر عرصه اقتصاد از جمله لاستیک و موبایل و دیگر عرصه‌ها که مشکل داریم اگر روند را به صورت کامل از تولید تا توزیع در اختیار بسیج اصناف قرار دهند، ما همانند بحث ماسک، مشکلات را رفع می‌کنیم.
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور عنوان کرد: مهمترین بحثی که در کلان کشور داریم این است که خودتحریمی‌های موجود را برطرف کنیم و بتوانیم به سمت پیشرفت اقتصادی و رفع مشکلات قدم برداریم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲