تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۳۷۹۴۹
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه فضای مجازی در گام دوم انقلاب تأثیر بسزایی دارد، گفت: جریان تحریف به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، سرهنگ علیرضا جنیدی عصر امروز در نشست خبری که در دفتر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: واقعه عاشورا یک حادثه کوچک نیست، چرا که عاشورا یک جریان بین حق و باطل است که حق در این جریان پیروز و ماندگار شد و این حماسه عظیم توسط امام حسین(ع) و یاران باوفای این امام همام رقم خورد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن افزود: دو بال شور و شعور در عاشورا مورد توجه است که شور آن همین ماه محرم، سیاه‌پوش شدن فضای جامعه و عزاداری‌ها بوده، اما شعور حسینی بسیار فراتر است، درس‌ها و عبرت‌هایی که می‌توان از عاشورا گرفت به عنوان شعور مطرح هستند.
وی افزود: امروز جریان تحریف هم با شکل‌های نوین در حال ضربه وارد کردن به اسلام و انقلاب است که اگر جریان تحریف شکست بخورد، قطعا تلاش‌های دشمنان بی‌اثر خواهد بود.
جنیدی با بیان اینکه آن چیزی که پیروز میدان بوده، جریان حق است، افزود: بزرگ‌ترین دستاورد دفاع مقدس حاکم شدن ارزش‌های دینی و معنوی بود، امروز باید از این دستاورد مهم و ارزشمند به خوبی حراست و حفاظت کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن ادامه داد: ۴۰ سالگی دفاع مقدس به این معنا بوده که انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی به مرحله بلوغ و خودکفایی رسیده است و باید برای نسل جوان این دستاوردها تبیین شود.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس امسال مقارن با چهلمین سال دفاع مقدس است، بنابراین از یک حساسیت ویژه نیز برخوردار است.
جنیدی با گرامیداشت یاد سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: باید ایران اسلامی در همه عرصه‌ها روی پای خود بایستد تا در برابر دشمنان خود را مقاوم کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن اضافه کرد: امسال بیش از ۷۰ برنامه برنامه‌ریزی شده که همه این برنامه‌ها با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی متذکر شد: برگزاری یادواره ۶۴ شهید دانش‌آموزی و فرهنگی، برگزاری حسینیه سیار، اجرای 15 برنامه آبروی محله و افتخار کوچه، توزیع 500 سبد کالا توسط سپاه و حوزه امام علی(ع) در شهرستان، افتتاح قرارگاه فرهنگی حاج قاسم سلیمانی، افتتاح سالن ورزشی غیرتوپی، دیدار با امام جمعه وغبارروبی مزار شهدا، اعزام نیروهای جهادی به روستاهای محروم، اعزام 4 پزشک به مناطق دوردست در بردسکن، تجلیل از کاسبان رزمنده برپایی نمایشگاه عکس و نیز همایش طلایه‌داران دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این شهرستان نام برد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴