کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فضای مجازی در گام دوم انقلاب تأثیر بسزایی دارد

30 شهريور 1399 ساعت 23:50

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه فضای مجازی در گام دوم انقلاب تأثیر بسزایی دارد، گفت: جریان تحریف به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب است.



به گزارش بلاغ، سرهنگ علیرضا جنیدی عصر امروز در نشست خبری که در دفتر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: واقعه عاشورا یک حادثه کوچک نیست، چرا که عاشورا یک جریان بین حق و باطل است که حق در این جریان پیروز و ماندگار شد و این حماسه عظیم توسط امام حسین(ع) و یاران باوفای این امام همام رقم خورد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن افزود: دو بال شور و شعور در عاشورا مورد توجه است که شور آن همین ماه محرم، سیاه‌پوش شدن فضای جامعه و عزاداری‌ها بوده، اما شعور حسینی بسیار فراتر است، درس‌ها و عبرت‌هایی که می‌توان از عاشورا گرفت به عنوان شعور مطرح هستند.
وی افزود: امروز جریان تحریف هم با شکل‌های نوین در حال ضربه وارد کردن به اسلام و انقلاب است که اگر جریان تحریف شکست بخورد، قطعا تلاش‌های دشمنان بی‌اثر خواهد بود.
جنیدی با بیان اینکه آن چیزی که پیروز میدان بوده، جریان حق است، افزود: بزرگ‌ترین دستاورد دفاع مقدس حاکم شدن ارزش‌های دینی و معنوی بود، امروز باید از این دستاورد مهم و ارزشمند به خوبی حراست و حفاظت کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن ادامه داد: ۴۰ سالگی دفاع مقدس به این معنا بوده که انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی به مرحله بلوغ و خودکفایی رسیده است و باید برای نسل جوان این دستاوردها تبیین شود.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس امسال مقارن با چهلمین سال دفاع مقدس است، بنابراین از یک حساسیت ویژه نیز برخوردار است.
جنیدی با گرامیداشت یاد سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: باید ایران اسلامی در همه عرصه‌ها روی پای خود بایستد تا در برابر دشمنان خود را مقاوم کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن اضافه کرد: امسال بیش از ۷۰ برنامه برنامه‌ریزی شده که همه این برنامه‌ها با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی متذکر شد: برگزاری یادواره ۶۴ شهید دانش‌آموزی و فرهنگی، برگزاری حسینیه سیار، اجرای 15 برنامه آبروی محله و افتخار کوچه، توزیع 500 سبد کالا توسط سپاه و حوزه امام علی(ع) در شهرستان، افتتاح قرارگاه فرهنگی حاج قاسم سلیمانی، افتتاح سالن ورزشی غیرتوپی، دیدار با امام جمعه وغبارروبی مزار شهدا، اعزام نیروهای جهادی به روستاهای محروم، اعزام 4 پزشک به مناطق دوردست در بردسکن، تجلیل از کاسبان رزمنده برپایی نمایشگاه عکس و نیز همایش طلایه‌داران دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این شهرستان نام برد.
 


کد مطلب: 437949

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437949/فضای-مجازی-گام-دوم-انقلاب-تأثیر-بسزایی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com