تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۴۳۷۹۲۲
روی هاجسون از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل منچستر یونایتد در مسابقات قهرمانی لیگ برتر تمجید کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ شب گذشته در هفته دوم فصل جدید لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچستریونایتد و کریستال پالاس در الدترافورد بازی کردند که در نهایت پالاسی ها 3 بر یک برنده شدند.
روی هاجسون به گزارشگر تلویزیون انگلیس گفت: فکر می کنم از نظر دفاعی و هجومی در این بازی خوب کار کردیم. منچستریونایتد موفق نشد از فضاهایی که مهارت کافی برای ورود به آن را دارد، استفاده کند و به ما لطمه بزند.

هاجسون ادامه داد:به نظرمن وقتی شما تیمت را برمی داری و به این ورزشگاه می آیی، باید هجومی بازی کنی که نتیجه بگیری. چون اگر به دفاع بروی، در حقیقت به آنها اجازه تصاحب توپ و ایجاد موقعیت را می دهی. ما تاکتیکی صحیح را برگزیدیم و به هدف رسیدیم.البته باید بسیار مراقب باشیم. زیرا در بازی بعدی با اورتون روبه رو می شویم.این تیم در فرم آمادگی مطلوبی قراردارد. بعد هم حریف چلسی هستیم. پس دو بازی دشوار دیگر هم در پیش داریم.وی افزود: وقتی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم ، دیدیم که بسیار خطرناک هستیم و حریف را تهدید می کنیم. فکر نمی کنم شگفتی بزرگی باشد که سه گل به ثمر رساندیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲