تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۴۳۷۹۲۱
دفاع مقدس از نشانه‌های عزم راسخ و بی‌پایان ایرانیان در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام به شمار می‌رود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازشورای نگهبان به مناسبت هفته دفاع مقدس، بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدامَکُم»
هفته دفاع مقدس یادآور حماسه عظیمی است که با ایثار، فداکاری و سلحشوری رزمندگان اسلام، افسانه شکست‌ناپذیری و سلطه‌گری قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کرد.
دفاع مقدس، برای همیشه همچون نگینی بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و آزادگی ایران می‌درخشد و نشانه‌ای از عزم راسخ و بی‌پایان ایرانیان در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب، تقویت وحدت و همبستگی ملی و حفظ استقلال کشور در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام است.
بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان‌برکف ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی أبا عبدالله الحسین علیه‌السلام، ایثارگری و مقاومت در برابر ظالمان و زیاده‌خواهان را رمز پیروزی دانسته و با مقاومت جانانه در این راه، حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند.
در شرایطی که استکبار جهانی، نا امید از جنگ سخت و رو در رو، با تمام نیرو و دسیسه‌ها به توطئه‌های مذبوحانه، جنگ اقتصادی و رسانه‌ای وسیع علیه ایران اسلامی روی آورده است، ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی با تأسی به روز‌های سخت دفاع مقدس و با الهام گرفتن از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا، می‌توانند با ایستادگی و مقاومت، نقشه‌های شوم دشمنان و آمریکای جهانخوار را به یأس و شکست تبدیل کنند.
شورای نگهبان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیعت مجدد خود را با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام داشته و پیروی از آرمان مقدس شهدا، جانبازان و رزمندگان در دفاع از اسلام، قرآن و ولایت را وظیفه همیشگی خود می‌داند و اقتدار و عظمت روزافزون نیرو‌های مسلح کشور، صلابت و بزرگی ایرانیان را از خداوند متعال خواستار است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲