فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل اعلام کرد

برگزاری ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس بابل

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
کد مطلب : ۴۳۷۸۳۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل گفت: بیش از ۳۰۰عنوان برنامه هفته دفاع‌مقدس در سطح شهرستان بابل برگزار می‌شود و از اهالی رسانه انتظار می‌رود فضای مجازی را مدیریت و این فرصت را مغتنم بشمارند.
۰
plusresetminus
برگزاری ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس بابل
به گزارش بلاغ، همزمان با آغاز هفته دفاع‌مقدس، مرتضی رمضانی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بابل، دفاع‌مقدس را مظهر نشان دادن توانمندی مقاومت مردم ایران و انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان دانست و اظهار کرد: هفته دفاع‌مقدس برگ زرینی در خاطره انقلاب اسلامی است و توانمندی مردم ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد.

وی افزود: ظهور و بروز این انقلاب برای دشمنان اسلام ناخوشایند و موجب عصبانیت آنها شده و همانگونه که امام(ره) فرمود “در جنگ هم ابهت ابرقدرتهای غرب و شرق را شکستیم هم اسلامیت خود را به جهانیان ثابت کردیم”.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل ادامه داد: ابرقدرت‌های بزرگ در مقابل ولایت‌پذیری مردم ایران اسلامی کم آورند و به ‌واسطه ایثارگری آحاد مردم دفاع ارزنده مقدس شکل گرفت.

این مسئول تصریح کرد: امروز ایران بزرگ اسلامی امنیت خود را مدیون دانشگاه مقاومت، ایثار و شهادت است و شهدا در این مکتب آن را اثبات کردند.

رمضانی گفت: خدا را شاکریم نسلی که جنگ را ندید، امام بت‌شکن را ندید در مقابل داعش ایستاد و جوانان با بصیر ما در دفاع از حریم ولایت در مقابل داعش ایستادند و آن را از میان برداشتند.

وی اذعان کرد: عصبانیت دشمن در مقابل فرماندهی و عملکرد حاج قاسم سلیمانی شهادت را برای ایشان رقم زد و عزت مستمر را برای ما و باز نتوانستند محور مقاومت را از بین ببرند چون مقاومت یک مکتب شده، این عدم پیروزی نشان‌دهنده عدم شناخت دشمن از اسلام و مردم ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل  افزود: همانگونه که حاج قاسم سلیمانی فرمودند “ملت ما ملت امام حسین(ع) است” و این فرهنگ در مردم نهادینه شده و باید پاسدار این روحیه شهادت‌طلبی باشیم.

رمضانی ادامه داد: بیش از ۳۰۰عنوان برنامه هفته دفاع‌مقدس در سطح شهرستان بابل  برگزار می شود که اهم این برنامه ها شامل این می‌شود که در روز ۳۱ شهریور زنگ ایثار و شهادت در تمام مدارس زده خواهد شد .

وی یادآور شد: نشست رزمندگان با رهبری را به‌صورت ویدئو کنفرانس، رژه خودرویی و نمایشگاه دفاع‌مقدس را خواهیم داشت، روایتگری سیار در محلات، رادیو دفاع‌مقدس در محلات و دیدار با خانواده‌های شهدا، تحویل ده خانه محروم، عصری با شعر، یادواره‌های شهدا به‌صورت حقیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای آزاد و فضای مجازی از دیگر برنامه‌های مهم محلات خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل تاکید کرد: به‌دنبال انتقال فرهنگ مقاومت و شهادت هستیم تا انقلاب حفظ شود.

این مسئول تصریح کرد: از اهالی رسانه انتظار می رود فضای مجازی را مدیریت کنند و با معرفی دستاوردهای دفاع مقدس و معرفی سرداران و شهدای شاخص از فرصت به وجود آمده برای اطلاع رسانی انقلابی در این هفته استفاده کنند.

 رمضانی افزود: ما ملت مقاومت هستیم و دیدیم که مذاکرات باعث شد امثال حاج قاسم سلیمانی را از دست دادیم و نتوانستیم در قالب مذاکره به جایی برسیم، در واقع آنچه که کشور را نجات داد مقاومت بود.

وی در پایان گفت: دفاع‌مقدس مظهر دینداری بودو باید این مهم را متذکر شوم که سپاه و بسیج حامی انقلاب اسلامی و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است و ابدا مدافع شخص و جریانی نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷