تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۳۷۸۳۱
3 مازندرانی در جمع رتبه‌‌های برتر کنکور 99 قرار گرفتند.
۰
plusresetminus
3 مازندرانی در جمع رتبه‌‌های برتر کنکور 99
به گزارش بلاغ، کنکور ۹۹ در روزهای چهارشنبه ۲۹، پنج شنبه ۳۰، جمعه ۳۱ مرداد و شنبه اول شهریور در سراسر کشور برگزار شد که اسامی برترین‌های کنکور بامداد امروز اعلام شد که در بین اسامی نام سه مازندرانی می‌درخشد.

* کسری ملیحی از ساری نفر ششم در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی

*محمد مهدی قلی‌زاده از بابل نفر دهم در گروه آزمایشی علوم تجربی

*علیرضا چلابیان از آمل نفر دوم در گروه آزمایشی علوم انسانی

*پیام مدیرکل آموزش وپرورش مازندران
 
علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش وپرورش مازندران به مناسبت افتخارآفرینی دانش آموزان مازندرانی در کنکور سراسری امسال که شامل ۳ رتبه تک رقمی است پیام تبریک صادر کرد.

دستاورد بزرگ آموزش و پرورش مازندران در کنکور و کسب سه رتبه ممتاز در سه رشته علوم انسانی، ریاضی و علوم تجربی توسط سه تن از فرزندان عزیز ما موجب افتخار و سربلندی استان شد.

وی کسب رتبه دوم علوم انسانی توسط علیرضا چلابیان از آمل، کسب رتبه ششم رشته ریاضی توسط کسری ملیحی از ناحیه یک ساری و همچنین کسب رتبه دهم علوم تجربی توسط محمد مهدی قلی زاده از بابل را در گام نخست به این فرزندان ساعی و اولیای ایشان و سپس به همه همکاران  و معلمان عزیز به ویژه همکارانم در ادارات آموزش و پرورش این سه شهرستان تبریک گفت.

آموزش و پرورش استان استان مازندران به همت معلمان، آموزگاران و همکاران صف و ستاد همواره در بسیاری زمینه ها در رتبه های برتر درخشش داشته و امروز نیز در بخش کنکور، صاحب یکی از تاریخی ترین دستاوردها شد و کسب این رتبه در شرایط شیوع کرونا و در شرایطی که چند ماه مدارس و کلاس های حضوری تعطیل بود و آموزش در فاز مجازی دنبال می شد، افتخاری بزرگ و ماندگار است که خستگی و دلواپسی را از تن و جان همکاران و معلمان ارزشمند گرفت.

از بیش از یک‌میلیون و ۳۹۱ هزار داوطلب کنکوری در کشور ۵۰هزار و ۱۰۰ داوطلب مربوط به استان مازندران است.

 ۶۳.۵۰ درصد در رشته علوم تجربی، ۲۰.۲۱ درصد در رشته علوم انسانی، ۱۴.۲۸ درصد در رشته علوم ریاضی، ۰.۷۴ در رشته زبان خارجه و ۱.۲۱ درصد در رشته هنر در مازندران به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲