تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۴۳۷۸۰۷
حسن رنگرز رئیس سابق استعدادیابی ورزش و جوانان مازندران و نائب رئیس هیات کشتی از قهرمانان ورزشی استان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران معارفه شد.
۰
plusresetminus
در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران چه گذشت
به گزارش بلاغ؛ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با حضور روسای ادارات و هیات های ورزشی و همچنین با حضور جمشید تقی زاده معاون پارلمانی حقوقی وزارت ورزش و جوانان، حاجی پور، محسنی، سعادتی نمایندگان مجلس مازندران و حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و علی رجبی وندچالی مدیرکل مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی امروز شنبه ۲۹ شهریور در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

حبیب حسین زادگان مدیرکل سابق ورزش و جوانان مازندران در این مراسم اظهار کرد: یکی از امتیازات برجسته استان مازندران حضور پهلوانان و مردم قهرمان است‌،  بارزترین خصوصیت استان مازندران خصلت پهلوانانه این استان است.

وی افزود: در این ۶ سال که خدمت کردم دستاوردهایی بدست آوردیم که در نوع خودش بی‌سابقه است، این دستاوردها با همکاری همه ورزشی ها در آرامش بدست آمده است.

وی تصریح کرد: ما رکورد مدال‌آوری را بعد از انقلاب توانستیم با کار تیمی دستگاه ورزش به‌دست بیاوریم که از این بابت خداوند را شاکر هستم.

حسین زادگان گفت : مدال‌آوری‌های خوبی توسط بانوان داشتیم که نشان از این دارد که ورزشکاران ما در همه رده‌ها موفق بودند.
مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان مازندران با اشاره به پروژه‌های عمرانی،اعلام کرد: در بحث زیر ساخت‌ها از سال ۹۳ انباشتی از مطالبات در استان مازندران داشتیم و پروژه‌های نیمه کاره زیادی داشتیم.

این مسوول عنوان کرد: تلاش کردیم با همت همه همکاران و استانداران مازندران اقدامات خوبی انجام دادیم و پروژه‌های زیادی را افتتاح کردیم.

وی اذعان داشت: با نگاه فرابخشی و فراشهری تلاش شد از غرب تا شرق پروژه‌های فاخری داشته باشیم که با همت وزارت ورزش اینکارها را انجام دادیم .

حسین زادگان از جوان‌گرایی در دستگاه ورزش گفت و بیان کرد: در زمان مدیریت به جوانان اعتماد کردم و اشخاصی که پا به سن گذاشته بودند و البته کوله باری از تجربه داشتند جایشان را به جوانانی دادند که ابتدا مورد انتقاد قرار گرفتم اما در طول زمان این جوان‌گرایی جواب داد.

محمدعلی محسنی بندپی نمانیده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه اظهار داشت : ورزش استان مازندران زبانزد کل کشور است. ما در ورزش قهرمانی با مدال هایی که کسب کرده ایم زبانزد هستیم که این خودش مصداق صحبت های من است.

وی با بیان اینکه باید ورزش همگانی را در دستور کار قرار دهیم، افزود : آرامش خاصی در ورزش مازندران در دوران تصدی حبیب حسین زادگان بود و فعالیت های ایشان قابل تقدیر است. ما از تمام برنامه های ورزش استان مازندران حمایت خواهیم کرد.

رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت : مسئولیت آقای رنگرز در سمت مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران بسیار سنگین است.

وی افزود : ورزشکاران ما در ۳۶۵ روز گذشته ۳۶۰ مدال برای استان گرفتند و همین موضوع کار شما را دشوارتر می کند.

مهدی سعادتی رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز در این جلسه اظهار کرد : از زحمات حبیب حسین زادگان تشکر میکنیم . مجموعه ورزش و جوانان یکی از دستگاه های مهم است.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران مهد ورزشکاران و پهلوانان و قهرمانان است، افزود: در مسیر کار ورزش و جوانان اقدامات خوبی در ورزش و همچنین در حوزه جوانان صورت گرفته است.

سعادتی بیان داشت: حُسن انتخاب رنگرز این است که هم جوان هستند و هم تحصیل کرده و برنامه جامع و خوبی برای ورزش مازندران دارند. من برنامه ایشان را مطالعه نمودم که برنامه های خوبی برای ورزش استان دارند که این نقطه عطفی است که میتواند کمک حال ورزش باشد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد : موفقیت رنگرز موفقیت کل استان است و رسیدن به این موفقیت نیاز به یک عزم ملی و توانمندی کل استان دارد. باید همه به کمک این اداره بیایند تا شاهد موفقیت ورزش باشیم.

وی با بیان اینکه ما همه نمایندگان هم تمام و کمال درخدمت ورزش هستیم افزود : مازندران ما عقب ماندگی زیادی دارد و این قول را میگیریم که خیلی زود با وزیر ورزش جلسه ای برای کمک و برطرف کردن زیر ساخت های استان انجام دهیم.

حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در این جلسه اظهار داشت : فاصله کم و ارتباط خوبی که بین امور جوانان و ورزش بود یکی از نکات مثبت دستگاه ورزش است.

وی ادامه داد: در بحث همگانی هم یک ارتباط جدی تری شکل گرفت و آنچه که حاصل شد ناشی از کار جمعی بود.

این مسئول افزود : آقای رنگرز هم با تجربیاتی که دارد امیدوارم بتواند در حوزه ورزش موفق باشد.

حسن نژاد با اشاره به اینکه امروز در حوزه سلامت اگر به دقت عمل کنیم شاهد افرایش بهره وری نیروی انسانی خواهیم بود، گفت : ما در حوزه سلامت با استانداردها فاصله زیادی داریم . اگر بتوانیم ورزش را عمومی کنیم و به فرهنگ عمومی کردن توجه کنیم گام بزرگی در وررش استان گرفته ایم.باید توجه متوازن بین ورزش قهرمانی و ورزش همگانی وجود داشته باشد تا بتوانیم نشاط اجتماعی را رقم بزنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت : در حوزه جوانان باید بپذیریم که جوانان منبع ذخایر ما هستند. اگر امروز بگونه ای عمل کنیم که جوانان بتوانند جوانان شایسته ای شوند در آینده این جوانان مدیران آینده ما خواهند بود.

وی ادامه داد: باید بپذیریم در حوزه جوانان وزارت نقش مهمی دارند و باید ادارات دیگر در کنار ادارات ورزش باشند تا در حوزه جوانان نیز موفق شویم‌.

حسن نژاد افزود : در حوزه مدیریت ورزش حتما باید مدیریت را مرهون موفقیت تیمی بدانیم. اعتقاد به کار گروهی حتما باید در دستگاه ورزش اتفاق بیافتد. آقای رنگرز نام آشناست و امیدواریم این سرمایه در مسیر مدیریت دستگاه ورزش به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند.

حسن رنگرز مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان مجلس و سایر مسئولین، گفت : امیدوار هستم فضل خداوند نصبب من شود که رو سفید در بیاییم تا بتوانم ابتدا رضای خداوند و بعد نظر اهالی ورزش را بدست بیاورم.
وی ادامه داد : اگر توفیقی در ورزش استان حاصل شد، نشان از تلاش همه خادمین ورزش، استاندار و حمایت نمایندگان مجلس بود. برخود واجب میدانیم از زحمات حبیب حسین زادگان تقدیر تشکر کنم . ایشان عمر با عزت و گران بهای خودش را وقف مردم استان کردند. نمیشود از تلاش های ۶ ساله ایشان به سادگی گذشت و باید مراسم تقدیری در خور شان ایشان صورت دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود : بنده بعنوان عضو کوچک جامعه ورزش فعالیت هایی در وزارت ورزش و سایر دستگاه ها داشته ام و آماده ام بی منت به عنوان سربازی متعهد و جدی برای اعتلا و توسعه ورزش استان مازندران گام بردارم.

رنگرز خاطرنشان کرد : ورزش استان جایگاه رفیعی در کشور دارد و هر خدماتی صورت بگیرید خروجی اش را در تیم های ملی و عرصه های ملی و جهانی خواهیم دید.

جمشید تقی زاده معاون پارلمانی حقوقی وزارت ورزش و جوانان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حبیب حسین زادگان اظهار داشت: تشکر و قدردانی میکنم از نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی چون که برای اولین بار است که میبینیم، مجمع نمایندگان به طور کامل به یک شخص برای مدیرکلی رای می دهند.

وی با بیان اینکه سلام گرم دکتر سلطانی فر وزیر ورزش را در این جلسه به جامعه ورزش مازندران ابلاغ میکنم، افزود : هویت و غرور کشور ما ورزش مازندران است که صمیمانه به تک تک دوستان و سروران تبریک عرض میکنم.

معاون پارلمانی حقوقی وزارت ورزش و جوانان در خصوص مصوبات ورزش گفت و افزود : بعد از ۵۱ سال لایحه اهداف ورزش در مجلس تصویب شد. با دو سوم رای این موضوع تصویب شد.

وی ادامه داد : بحث عمرانی ورزش مهمترین بحث در حال حاضر است. خواهش دارم از نمایندگان مجلس که مثل نوسازی مدارس نوسازی سازه های ورزشی را نیز تصویب بکنید.

تقی زاده بیان داشت : لایحه نظام جامعه باشگاه داری باید به تصویب برسد . از نمایندگان مجلس تقاضا دارم با پیگیری ها این نقش را هم ایفا کنند.

وی در خصوص خواسته های وزیر ورزش از حسن رنگرز گفت و بیان داشت : آقای وزیر از آقای رنگرز خواسته با همه تعامل داشته باشد و از تمامی ظرفیت های استان استفاده نماید. رسیدگی به امور جوانان مهمترین تاکید وزیر به آقای رنگرز روده است.نظارت دقیق بر کلیه پروژه های عمرانی خواسته مهم دیگر وزیر ورزش از آقای رنگرز بوده است.

تقی زاده با بیان اینکه باید برای توسعه و گسترش ورزش بانوان اقدام شود، افزود : کار رنکرز از این بابت سخت است که هم خودش قهرمان است و هم باید در شان قهرمانان این استان قدم بردارد.امیدوارم رنگرز بتواند با درایتی که دارد در ابن راه سخت موفق باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴