عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران مطرح کرد

بازار طلای روی دور کسادی/نوسانات تنها مردم را به بازار بی اعتماد کرده است

تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۳۷۸۰۴
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با اشاره به اینکه قیمت‌ها کماکان همچون روزهای گذشته بالا است و تغییر چندانی نکرده است؛ گفت: این نوسانات، بیشتر به بازار و اعتماد مردم به طلا ضربه می‌زند تا ترمیم‌اش کند.
۰
plusresetminus
بازار طلای روی دور کسادی/نوسانات تنها مردم را به بازار بی اعتماد کرده است
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص تازه‌ترین تغییرات قیمتی بازار طلا و سکه طی روز جاری گفت: قیمت‌ها کماکان همچون روزهای گذشته بالا است و تغییر چندانی نکرده است.

وی افزود: سکه امروز در بازار با قیمت 12 میلیون و 800 هزار تومان دادوستد شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: نیم سکه با قیمت 6 میلیون و 750 هزار تومان و ربع سکه با قیمت 3 میلیون و 800 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

نصیری ادامه داد: هر مثقال طلا در بازار امروز 5 میلیون و 230 هزار تومان و هر گرم طلا نیز یک میلیون و 210 هزار تومان، قیمت دارد.

وی بیان کرد: دلار طی یکی دو روز گذشته تا به نزدیکی نیمه کانال 27 هزار تومانی پیشروی کرد و اکنون مجددا با بازگشت به کانال 26 هزار تومانی به 26 هزار و 650 تومان رسیده است.


عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، متذکر شد: بازار طلا همچنان بی ثبات است و این نوسانات، بیشتر به بازار و اعتماد مردم به طلا ضربه می‌زند تا ترمیم‌اش کند.

نصیری اعلام کرد: در حال حاضر تنها بازار طلای دست دوم و آب شده کمی رو به راه است و ممکن است در ادامه این بازار هم با کاهش اعتماد عمومی به آن، دستخوش رکود و تشنج شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰