کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در مازندران:

فرهنگ دفاع مقدس در اقتصاد و اجتماع تجلی یابد

28 شهريور 1399 ساعت 14:27

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس تجلی وحدت، مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران است، گفت: فرهنگ دفاع مقدس در اقتصاد و اجتماع تجلی یابد.


به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ساری باگرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ایران پیشگام در جنگ نبود اما جانانه و با قدرت از سرزمین خود دفاع کرد.

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور شکوه، عظمت، عزت، اقتدار و تجلی دلاورمردی ملت ایران است که برای همیشه چون نگینی بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد و الگویی برای تمامی ملتهای آزاده ای شده است که در برابر ظلم و ستم حاکمان خود قیام کرده اند.

امام جمعه ساری گفت: فداکاری، ایثار، شجاعت و مجاهدت رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی شده است.

محمدی لائینی افزود: دفاع مقدس یکی از بزرگترین و ماندگارترین افتخارات ملت ایران است که آحاد مردم در پاسخ به دشمن متجاوز با گذشتن از جان و مالشان از سرزمین خود دفاع کردند و مشت محکمی بر دهان تمامی ابرقدرتها زدند.

وی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وظیفه همگان است و این شجاعت و عظمت باید به نسل جدید منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه از روز پیروزی انقلاب مظلومیت انقلاب شروع شد از ترورها و جنگ ۸ ساله تا تحریم‌ها، بیان کرد: دشمنان به این  انقلاب ظلمی زیادی داشتند.

وی با هشدار به پیاده سازی سند ۲۰۳۰، افزود: نباید به سادگی شاهد رهاسازی فضای مجازی باشیم.

محمدی لائینی گفت: آیا بهتر نیست به جای سوق دادن دانش آموزان به فضای مجازی جهت آموزش بر روی شبکه های تلویزیونی بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس تجلی وحدت، مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران است، گفت: فرهنگ دفاع مقدس در اقتصاد و اجتماع تجلی یابد.


وی با گرامی‌داشت یاد و نام 10 هزار و 400 شهید به خون خفته این استان گفت: خون شهدا، ماندگاری و جاودانگی نظام و انقلاب را برای همیشه و تا ابد بیمه کرده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 437656

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437656/فرهنگ-دفاع-مقدس-اقتصاد-اجتماع-تجلی-یابد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com