کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری نمایشگاه با رویکرد حمایت از یوزپلنگ ایرانی و کودکان کار

28 شهريور 1399 ساعت 15:40

مدیر گروه هنری آنید گفت: با تعامل هنرمندان ایران و افغانستان نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با تمرکز بر اهدافی نظیر حمایت از کودکان کار و یوزپلنگ ایرانی گشایش خواهد یافت.


به گزارش بلاغ به نقل ازبهناز طراح در گفت‌وگو  در بندرعباس اظهار داشت: ما در گروه هنری خود به دنبال اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی هستیم و بارها در نمایشگاه‌های مختلف از جلوه‌های مهم هنر برای کمک به نیازمندان بهره برده‌ایم. 
وی افزود: تاکنون نمایشگاه‌های زیادی در سطح کشور دایر کرده‌ایم و سود حاصله را برای کمک به نیازمندانی که شناسایی کرده بودیم هزینه کرده‌ایم. 
مدیر گروه هنری آنید گفت: در حال حاضر نیز به دنبال برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی هستیم که با تعامل هنرمندان ایرانی این رشته و البته برخی از هنرمندان کشور افغانستان دایر خواهد شد. 
وی ادامه داد: در این نمایشگاه از بستر هنر سعی در معرفی گونه‌های جانوری خاص کشور از جمله یوزپلنگ ایرانی داریم که یقینا نظر مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد و بخشی از عواید این نمایشگاه در جهت کمک به حفظ بقای این گونه نادر هزینه خواهد شد. 
طراح تصریح کرد: ما در حال حاضر با معضلات اجتماعی خاصی از جمله کودکان کار نیز مواجه هستیم که از دریچه هنر سعی کرده‌ایم در این نمایشگاه با ارائه آثاری مناسب به این مسائل اجتماعی نیز بپردازیم و توجه مسئولان مربوط را به آن جلب کنیم. 
وی افزود: فضای نمایشگاه نیز با توجه به شرایط خاص کرونایی آماده است و تمام پروتکل‌های بهداشتی در این نمایشگاه رعایت خواهد شد. 
مدیر گروه هنری آنید گفت: این نمایشگاه 11 مهرماه در تهران برگزار می‌شود و بخش عمده‌ای از عواید آن صرف نیازمندان و افراد کم بضاعتی خواهد شد که کرونا به مشاغل آنها آسیب وارد کرده است. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437642

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437642/برگزاری-نمایشگاه-رویکرد-حمایت-یوزپلنگ-ایرانی-کودکان-کار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com